Bersama Berjuang

Wednesday, August 3, 2011

Video Terkini Dari Karpal PooSingh: PAS TIDAK AKAN WUJUDKAN NEGARA ISLAM


Video di atas diambil pada 5 April 2011.  

Itu bermakna ia terjadi belum pun melebihi 6 bulan.  Dan DAP cukup konsisten untuk anti Islam dan saudara-saudara kita nun di sebelah sana masih lagi bermimpikan pentadbiran khilafah Islam di negara ini.  

Mungkin mereka masih bermimpi, dibuai kelentong dari ostat-ostat PAS yang saban hari keluar masuk surau-surau dan masjid-masjid terutamanya di negeri yang ditadbirkan oleh mereka untuk memberi "tazkirah" sempena Ramadhan Al Mubaraq.  

Yang menghairankan, mengangguk-angguk pak lebai dan mat kepiah mempercayai dongeng dan rekayasa ostat-ostat PAS itu.  Apa la punya mentaliti!  Senang dibodoh2kan...

DAP tidak akan memberi walau seinci ruang untuk syiar Islam.  Dan bagaimana pula Khalid Gereja boleh berkata DAP itu bagus, beri peluang kepada mereka memerintah.  

Sebarkan video ini, kerana DAP akan tetap dengan pendiriannya, apatah lagi menyedari politik sesumpah ajaran Al Jub yang cukup mekar berkembang di dalam Parti Islam Se Malaysia itu! 

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...