Bersama Berjuang

Monday, August 1, 2011

PANASSS... Gara-Gara Enggan Berkongsi Kerusi DUN Selangor, PAS Lancar Serangan Terhadap Anwar!!!


It's payback time...!!!

Kini, giliran golongan yang dipupuskan menggunakan sisa sisa hidupnya di dalam PAS untuk menyerang Anwar.  Harun Taib yang digugurkan pada muktamar PAS yang lalu akibat berfahaman ularmak sedang berusaha untuk menyingkirkan Anwar.

Taib Harun bijak mengambil peluang.  Dan peluang disambar secepat mungkin. 

Jelas, tentangan golongan ularmak terhadap Anwar cukup kuat, sekuat "fatwa" Abuya Ashaari kepada pengikut Al Arqam iaitu haram mengundi Anwar pada ketika dia hendak bertanding menentang Arwah Ghaffar Baba.  Cuma, golongan ularmak sudah hilang taring dan sedikit pengecut gara-gara dimamah usia.

PAS sudah menunjukkan gelombang penolakan itu.  Mereka sedar, Anwar adalah liabiliti terbesar mereka dan Penjara Sg Buluh menjadi tempat abadi yang terbaik buat Anwar.   Golongan terancam ini sedang cuba menunjukkan kebangkitan.  

Dan kebangkitan dihalakan terus kepada punca segala musibah, Al Sheikh Al Anwar yang punya cita-cita besar sekalipun berteraskan nafsu songsang, dan diterima pula oleh kononnya pejuang Islam seperti Dzulkefly Ahmad, Mat Sabu, Khalid Gereja dan beberapa lagi nama. 

GT sedang tunggu, bila PAS ingin menunaikan solat hajat ke atas harapan mereka itu.

1 comment:

  1. setiausaha politik MB selangor, Faekah dan ahli parlimen pembangkang sokong group promosi murtad di Malaysia. haramjadah!
    http://notakanan.blogspot.com/2011/08/group-mempormosi-murtad-di-malaysia.html

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...