Bersama Berjuang

Thursday, August 4, 2011

Nik Aziz Memaki Hamun di Bulan Ramadhan! Zahrain, Maafkan Dia...

Lidah syaitannirrajim terlepas lagi di bulan Ramadhan ini.  Dan ianya cukup konsisten menjadi milik Nicky Arjis.  

Tatkala Ramadhan baru sahaja hari keempat, Nicky yang terkenal dengan seloka celako celako celako nya tidak mampu menahan lidahnya dari memaki orang lain.  Seperti sudah sebati, baru kelmarin berkata agar umat Islam perbanyakkan amalan dan ibadah, tetapi hari ini beralih kepada sejati diri; pakar caci maki!

Sedih apabila kita sering disuapkan dengan cerita kononnya dia adalah ulama, dan ulama pewaris nabi.  Ahlul PAS sering memuji-muji, dan meletakkan gambarnya di kediaman mereka, persis seperti Al Arqam mula-mula jatuh tersesat, persis seperti fahaman Syiah Sabuniah.

Zahrain digelarkan sebagai sampah gara-gara keluar dari PKR.  Sedangkan sekiranya Nicky Arjis masih kuat ingatannya, dia sendiri telah berkata soal lompat parti adalah selaras dengan sistem demokrasi!  

Itu masa mula-mula Anwar mencanangkan 16 September.  Apabila gagal, PAS berubah fatwa, dengan menggambarkan lompat parti sebagai tidak bermoral pula.  Sekelip mata kau berubah. 

Dakwaan Zahrain tidak dapat dijawab dengan berhemah, maka Nicky, seperti selalu, menggunakan nafsu amarahnya sebagai tanda "bertuankan" syaitan.  Kan Nicky pernah kata, waima Syaitan yang memberikan pertolongan pun dia akan ambil.... 

Itulah Nicky Arjis, yang paling hampir dengan teori ini;  dari sesumpah menjadi sampah!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...