Bersama Berjuang

Friday, July 1, 2011

WOIII.. HISHAM AMARAN!!! Konst ISMAIL JUSOH Kena Belasah Gara2 BeerShit 2.0!!! Takkan Nak Tunggu Ada Anggota Yg Mati Baru Nak Guna ISA?



1. Pada 29 JUN 2011, Konst ISMAIL JUSOH dari Jabatan Siasatan Jenayah IPD SHAH ALAM bersama rakan yang lain mendapat maklumat ada pihak tertentu sedang mengedarkan BAJU BERSIH di Lorong Masuk Stadium Malawati Sek.13 SHAH ALAM.


2. Sampai di tempat kejadian didapati ada meja 4 segi dan kelihatan orang ramai berkumpul dan mengedar baju T warna kuning. Bila orang ramai sedari kehadiran Polis maka mereka lari meninggalkan kawasan berkenaan, manakal pihak yang terlibat mengedarkan BAJU T BERSIH telah menyorokkan baju berkenaan.



3. Kejadian mula kecoh apabila orang ramai mengejek Pegawai dan anggota yang membuat rampasan, manakala beberapa orang anggota berbaju merah (dipercayai unit amal) telah menolak Polis supaya keluar dari pintu masuk stadium berkenaan. Pada masa yang sama pengadu telah di tolak dan di kepong oleh 30/40 orang. Setelah di kepong, mangsa Konst ISMAIL JUSOH telah di tumbuk serta di terajang. Kumpulan samseng ini kemudian menjerit "Kau Ingat Polis Ni Besar Ke".



4. Kes pertama dimana Polis di serang semasa bertugas merampas Baju T BERSIH



GERAKAN TIMUR:
Itulah buktinya keganasan menjadi pedoman PAS untuk menghalalkan segala cara.  Mmg PAS mewarisi politik gedebe sejak dulu.  Apatah lagi otak mereka sudah diracun oleh kafir harbi laknatullah yang mmg mahukan negara ini!!!

Itu baru sekitar 30-40 orang, cuba bayangkan kalau mereka sudah berkumpul puluhan ribu, ratusan ribu, apa yang bakal terjadi?  

Adakah kau tahu, bahawa peristiwa yang menimpa Konstabel Ismail Jusoh itu adalah "AMARAN" dari perusuh-perusuh BeerShit?  

Kau senanglah... duduk kat kerusi empuk sambil "pantau"!  Orang lain berperit jerih menggadaikan keselamatan malah juga nyawa.  

Kau punya pilihan untuk mengelakkan dari kejadian yang lebih buruk dari berlaku.  Tapi kau buat tak tahu, atau sememangnya kau penakut pahit!  

Andai esok lusa ada anggota keselamatan yang terpaksa mempertahankan dirinya dengan menggunakan pistol ataupun lain-lain senjata api dek keganasan  perusuh BeerShit, kau buat siasatan diraja lah, inkues awam lah, dsb.  Akhirnya pihak yang cuba mempertahankan diri pula didapati bersalah!!!

Andai terjadi, GT ingin salahkan engkau dahulu?  Boleh terima?  

Pemimpin terdahulu mengkaji, menggubal dan melaksanakan ISA atas sebab musabab yang munasabah.  Baik buruk telah lama diambil kira.  Kesimpulannya "prevention is better than cure".  

Kau tahu ke tidak, bahawa di bumi bertuah ini, ada ISA? 

Kau sedar ke tidak, apa itu ISA?  Apa tujuannya?

Persoalannya, kau faham ke tidak, wahai Hisham Amaran?

Gambar diatas tu, khusus untuk engkau sebagai pedoman, walaupun bukan gambar sebenar kejadian!!!

Tahniah kepada pihak Polis yang komited dan tegas.  GT pohon PDRM bersabar dengan kerenah Menteri Dalam Negeri!

8 comments:

  1. bukan lemah dan penakut tu tapi bodoh

    ReplyDelete
  2. BIARKAN JE DAH MEMANG MELAYU NI BENGONG MAIN IKUT2 SOMBRONO JE..BERSIH TU DAH LA PARIA YG TAK ADA HARGA DIRIPUN DIINDIA MAI DISINI NAK DIAGUNGKAN...ADAKA PATUT HADI AWANG PUN SUKA KEADAAN KUCAR KACIR DALAM NEGARA MEMANG TAK BERTANGGUNGJAWAB LANGSUNG..AYUH KITA BERJUMPA DISANA SELAMAT BERJUANG!!!

    ReplyDelete
  3. memang PAS boleh ampunkan semua...

    ReplyDelete
  4. Biasalah pas cuma berani sesama Melayu aje.Cuba dengan cina ke keling,kecut perut pas.Sesama Islam pas buat musuh,sampai sanggup mengkafir,tapi dengan kafir harbi yg terang2 menentang Islam pas jadikan kawan baik,siap jadikan ketua lagi.Pas memang tak layak pakai nama Islam,buat malu Islam aje.Pas terang2 memperalatkan agama untuk pemimpin2nya berkuasa.

    ReplyDelete
  5. unit amal...puk ma hangpa...SERONOK jadi anjing kaki liwat dan babi cina?

    ReplyDelete
  6. Hoi GT. aku beri kau amaran terakhir kali kelima, tarik balik kenyataan..he..he

    ReplyDelete
  7. cadangan :

    PAS selepas tukar dr memperjuangkan negara Islam dan hukum hudud kepada negara kebajikan (kah3!!) dah boleh tukar nama dari Parti Islam SeMalaysia kepada Parti AMBABIGA (bakal de facto baru PAS?) SeMalaysia...baru sesuai huruf2 pangkal tu..P.A.S.

    wahdahu la syarikala..
    Abu Aliff, Melaka

    ReplyDelete
  8. unit amal PAs ni akan ganti PDRM, bila pakatan menang, lepas ni sape2 anti PAkatan terus disumbat ke dlm ISA...sbb nanti di kaitkan dgn kumonis.... tulah dia kemunafikan yg besar

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...