Bersama Berjuang

Friday, July 1, 2011

Ezam Di "ISA" kan Gara-Gara Bantah Lim Guan Eng Yg Anti ISA?


Seluruh negara akan melihat kepada karenah dan tingkah Hisham Amaran!  

Ini berikutan kebangkitan rakyat Penang dengan menunjukkan bantahan mereka kepada kezaliman dan sikap perkauman "Chauvinist" yang memecahbelahkan bukan sahaja orang Melayu, malah India juga.  

Andai KDN bersikap gentleman, sudah sampai masanya untuk menggunakan ISA terhadap BeerShit 2.0.  GT ada terdengar di radio tadi bahawa pihak PDRM tidak akan bertolak ansur kepada mana-mana pihak yang terlibat dengan perhimpunan haram DAN MUNGKIN AKAN MENGGUNAKAN ISA!  

GT ingin tegur, bahawa ISA adalah "preventive measure" dalam bahasa JAWA, dalam bahasa Melayunya bermaksud cara untuk mengelak kejadian dari terjadi.  Apalah gunanya anda huru hara dan kekacauan telah berlaku, baru ISA digunakan?  

Apakah Hisham "berani" melihat Kuala Lumpur tenggelam dalam lautan darah merah, baru ingin mengutuk dan bertindak ke atas BeerShit 2.0?  

Andai begitu, selayaknya Hisham bertukar portfolio, mgkin sebagai pemandu ambulans, yang hanya akan bertindak sekiranya terdapat mangsa kemalangan atau rakyat yang dalam kesakitan!


Bodoh punya Hisham!!! 

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...