Bersama Berjuang

Wednesday, July 13, 2011

SELEPAS BEERSHIT: "Intai Kami Antara Nampak, Esok Jgn Rindu-Rinduan" - CheguBard & Sam Ketot

Satu Malaysia tahu betapa PENGECUTnya Sam Ketot.  Air kencingnya di seluar itu masih belum hilang hancingnya, dia mengepalai AMK dengan menghasut agar Libya dijadikan kiblat perjuangan Fuckatan.

Seluruh Malaysia melihat-lihat di manakah kelibat Ketua AMK ketika berlangsung perhimpunan haram BeerShit.  Bukankah hasutannya yang cukup mencabar itu telah menyebabkan orang lain turut sama turun berdemo? 

Lensa2 sahabat blogger mahupun media mainstream gagal membuat snapshot terhadap si ketot ini.  

Rupanya Sam Ketot sedang melarikan diri gara-gara video hasutannya untuk menggulingkan kerajaan dengan cara politik jalangan; keganasan!!!  

CheguBard juga dikhabarkan sedang berhadapan dengan laporan polis berikutan fitnahnya yang mengatakan Polis adalah penyebab kepada kematian suami Ketua Wanita PKR Cabang Setiawangsa.  

Si gila publisiti murahan ini kali ini berhadapan dengan masalah besar, memfitnah Polis sedangkan perkara itu telah dibuktikan tidak berlaku!

Diambil dari The Unspinners:

Begitu buruknya fitnah Chegubard hingga sepanjang perarakan membawa mayat arwah ke Tanah Perkuburan Islam AU4, Tmn. Keramat Permai, Hulu Kelang pada hari Ahad, penyokong Bersih yang ada bersama bersorak dalam bentuk provokasi 'memanggil ANJING' setiap kali terserempak dengan kereta peronda atau anggota polis beruniform. Anggota polis tidak dibenarkan masuk ke Kelompok Camar untuk ke rumah arwah.

Saksi yang melihat kejadian mengatakan arwah tersungkur sewaktu melarikan diri gara-gara melihat pasukan FRU telah sampai.  

Pastikan anda tidak terpedaya dengan cerita versi pembangkang melalui blog-blog dan portal fitnah mereka, seperti mana yang telah didedahkan oleh Papa Gomo hari ini.  Lakonan mereka mungkin dapat membohongi penyokong mereka.  

Tetapi tidak kita, pejuang Alif Ba Ta!

Kepada penyokong Fuckatan, jengok-jengoklah CheguBard dan Sam Ketot sementara berkesempatan, jangan pula "rindu-rinduan" di kemudian hari!!!  

Tangkap dan sumbat dua ekor beruk jadian ini ke lokap!!! Kaki hasut dan fitnah!!! Busuk!!!

Maka bermulalah siri pengembaraan Geng Bard dan Ketot!...

1 comment:

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...