Bersama Berjuang

Sunday, July 17, 2011

Oiii Pemuda PAS!!! - Yang Ni Korang Tak Nak Sound Ke? Cukup Menghairankan..

Khusus untuk pemuda PAS yang melalak apabila UMNO dan PERKASA dilihat bersetuju dengan larangan yang mahu dilaksanakan oleh ostat kita, Ajijan tentang pusat hiburan di bulan Ramadhan.  

Nak sembang pasal Islam sangat, GT rasa lebih baik mereka fokus kepada gambar si Mak Lampir Zuraidah dengan Azan.  

Bukanlah nak cakap GT ni alim sangat, tapi dah mmg Pemuda PAS berlagak alim.  So, apa kata Pemuda PAS buat kenyataan akhbar pasal gambar ini pulak.  Siap dengan aksi Mak Lampir melolong macam polong!

Kata amar makruf nahi mungkar!  Ke Pemuda PAS telah "halal"kan perbuatan ini?  

Ye la.. mana la tau diorang keluarkan fatwa kulit si Mak Lampir dan Azan tidak bersentuhan!  Almaklum, bab-bab putarbelitkan agama nih, serahkan pada mereka!  

Atau, Nicky Arjis dah "maafkan" kedua-dua mereka ini?

Oii pemuda PAS, GT cabar korang buat kenyataan akhbar!!!

13 comments:

  1. Mak Lampir ke.. Pak Lampir..
    Dia ni laki ke pempuan.. gile ah..

    macam org laki pakai tudung..
    x bole blah der

    ReplyDelete
  2. percaya ko kuat agamaJuly 17, 2011 at 12:35 AM

    mana ada bersentuhan... kan berlapik tu..kat lengan pula..lain la berlapik tapi pegang kat bahagian sulit..... tah apa2 tah.. jangan la buat entri supaya nak org gelakkan ko...tahniah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. He he tukar mak lampir dengan bini ko ok ke. Just imagine.

      Delete
  3. percaya ko tak doh...July 17, 2011 at 12:37 AM

    hairan2 ... ko jenis takut kena maki ke..tak nak approval bro...doh....

    ReplyDelete
  4. terkepit tetek mak lampir tu... haha

    ReplyDelete
  5. N.ajis tak kesah barua2 dia buat apa pun asalkan dia dapat memerintah sampai mati.

    ReplyDelete
  6. geli gua tengok muka mak lampir ni..ha ha ha eee tak selera langsung aku

    ReplyDelete
  7. Muka Azan tu tengah stim giler kena puting Mak Lampir. Jangan-jangan basah ni....Mak Lampir pun macam tengah mengerang ja muka dia tu...apa la Azan Bewok ni...Mak Lampir muka macam Tenuk makan Cabai tu pun ada selera jugak....tak sudi aku kawan ko lagi Azan woiii...

    ReplyDelete
  8. Bahaya ni skandal Azan Bewok dengan Mak Lampir ni...boleh meruntuhkan moral ni...hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada ikan ada insang.

      Delete
  9. PAS sekarang kongkek dan berjubur tak jadi hal punya,kalau sekadar dalam gambar ni tak ada masalah bagi penganut DAP (Dajjal Anutan PAS).

    ReplyDelete
  10. muka mak lampir "blowjob" nih..ha..ha

    ReplyDelete
  11. mak lampir zuraidah ni mesti terar kulum ! tengok mulut dia tu ..memang berbakat !

    sebagai lelaki , tipulah kalau kata langsung tak ada rasa apa pun biar secalit apabila bersentuhan , apatah lagi tergesel tetek perempuan , biar bertudung ..biar lebai , biar siapa pun , selagi bernama lelaki tetaplah berperasaan , kecuali memang dia lelaki mati kayu ..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...