Bersama Berjuang

Tuesday, July 12, 2011

Maharaja Teng Menjatuhkan Hukuman Kepada ADUN BN Yang Melindungi Kesucian Islam!!!

DAP mmg lahanat, sial dan bangsat!

Lebih bangsat, PAS seolah-oleh membenarkan ayat Quran digunakan untuk kepentingan politik DAP laknatullah.  

Bravo kepada Satim Diman, yang mempersoalkan butir-butir hadis berkenaan.  Ternyata, Ng Suwei Lim gagal menjawab butir-butir hadis berkenaan.  

Malangnya niat suci Satim untuk melindungi kesyumulan Islam telah membuatkan Maharaja Teng marah.  Satim yang terus berbalah dengan Ng Suwei Lim telah ditunjukkan jalan keluar oleh Maharaja Teng dengan kuasa yang ada.

Alasannya, Satim enggan menurut arahan Speaker.  Walhal, Speaker sebenarnya ingin membenarkan Ng Suwei Lim menggunakan hadis terbabit agar dapat terus membodohkan PAS sebodoh mungkin. 

Andai PAS dengan hujahnya bahawa tarbiyah mereka semakin berjaya, itu adalah pandangan jumud kerana sehingga kini, tiada satu pun pemimpin DAP yang telah memeluk Islam.  

Sedangkan, BN sudah berjaya membawa beberapa saudara baru ke agama Allah, antaranya Datuk Dr. Leo Micheal Toyad. 

3 comments:

  1. Pembangkang lahirkan murtad,yang menjadi aku malu bila ADUN PAS dan PKR yang islam langsung tidak menentang mahupun tegur seorang cina yang menggunakan hadith tetapi bila adun BN tegur kerajaan selangor melenting..mane orang islam dlm pembangkang tau dah ikat lidah jd bisu,ni la bila nik aziz dan sekutu2 pas membenarkan orang bukan islam mainkan hadith dan mempersendakan hadis..PAS sekarang dah terbalik menjadi parti KAFIR,MOGA ALLAH Menurunkan Bala kepada PAS yang membenarkan agama diperlekehkan oleh seorang bukan islam

    ReplyDelete
  2. Tak payah susah-susah suruh Khir Toyo bawa penyapu dan kasi habis si Teng tu!

    Baru betul berani kerana kebenaran!

    Masalahnya Melayu hari ini cuma kurang ajar dgn sesama Melayu ttp dgn bangsa asing sgtlah menjaga MUHIBBAH!

    Inikah muhibbah bodoh anda? Kalau sy dalam persidangan ADUN tadi dah lama sy lanyak si BABI Teng ni. Kalau masuk jel pun puas hati!

    ReplyDelete
  3. Memang celakalah pada org yang menjual agama.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...