Bersama Berjuang

Tuesday, July 19, 2011

PANASSS... Ambiga Terus Ugut Hishamuddin Amaran, Kalau Berani, 1 By 1???

Si pencetus huru-hara ini terus buat hal.  Helahnya telah diketahui umum.  Tak perlulah GT panjang-panjang artikel ini untuk ceritakan apa yang dia dah buat pada negara, YDPA dan sebagainya.  

Moralnya, dia setaraf Anwar yang mahukan revolusi gara-gara keengganan majoriti rakyat Malaysia menyokong mereka.  Cara mudah, keganasan jalanan!!!  

Hari ini dia halakan isu pada Putrajaya!  Kelmarin dia kata Bersih bukan untuk tumbangkan BN!!!  Habis, Putrajaya tu bukan pusat pentadbiran kerajaan yang dipilih rakyat ke?  Cakap macam keling je!!! Opsss.. mmg dia keling.. cuma mgkin tarafnya PARIAH kot!!!

Hishamuddin tak faham-faham lagi ke?  dari IFC sehinggalah hari ini, Ambiga terus mencabar kedaulatan Negara.  Takkan nak sampai orang Melayu "naik tangan" kat si perempuan bangsat ini, baru nak ambil tindakan? 

Lepas ini dia dapat slot forum.  Esok mgkin dapat keluar kat TV.  

Hisham terus dicabar.  Ambiga bukanlah berani, tetapi Hisham yang pengecut!!!  Dan kalau ikut undang-undang tentera, apakah hukuman untuk penglima yang pengecut? 

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...