Bersama Berjuang

Tuesday, July 12, 2011

Mat Sabu Raih Simpati, YB Dr. Rani Raih Publisiti!!!

Cedera, dan hadir ke khalayak ramai!

Tujuannya mudah, meraih simpati, sekaligus bakal dinobatkan pejuang rakyat, yang tercedera ketika berjuang. Begitulah sikap pemimpin Fuckatan yang pandai mencari ruang dan peluang untuk mempopularkan diri mereka.

Sementara itu, peluang ini tidak dilepaskan oleh Pesuruhjaya PAS Selangor, untuk menumpang populariti.  Tolak pun tolaklah... Itulah stail Anwar, dan ditelaah dengan baik oleh YB Dr. Rani.  

Yang menariknya, gambar ini menjadi bukti geng Erdogan yang turut disertai oleh YB Dr. Rani.  Shuhaimi Raja Pasir, Ng Suwei Lim dan Super Kob Sapari adalah nama-nama lazim bagi ceramah politik anjuran PAS di DUN Meru. 

Dan disaat YB Dr. Rani yang dikhabarkan sedang melobi untuk bertanding Parlimen Kapar, hubungan baik dengan puak2 ini wajib dijalinkan.  Kerana akhirnya beliau memerlukan restu Al Sheikh AnuWAR.

Maka sebab itu, ramai yang melihat kelibatnya di belakang (membontoti) AnuWAR pada perhimpunan haram tempohari, demi kerja melobi yang sedang dijalankan.  

Nasihat GT kepada YB Dr. Rani, jangan membelakangkan AnuWAR ketika berjalan atau berdiri, apatahlagi menonggeng, kerana sebarang report dan dakwaan diliwat pada kemudian hari akan dianggap FITNAH!!!

2 comments:

  1. sorang lagi pelakon kelahiran PASiq muncul,menyalak menyalahkan polis tp sabu nie tak pikir yg dia kena tu akibat membantah Titah Agong serta amaran polis jadi setiap perbuatan ada balasan ler,terima hakikat ler ko tu pengkhianat negara,bangsa dan agama..Mujur allah tak kasi kudung kaki jer taupun masuk dlm kubur,jd syukur ler jgn nak menyalahkan orang lain

    ReplyDelete
  2. ULAMAK HARON DIN DIAM JE KAH ATAS PENIPUAN NI?

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...