Bersama Berjuang

Friday, June 17, 2011

SELANGOR MENANGIS: PANASSS... KHALID GAGAP AKUI GARA-GARA "AIR BAPAK SYAITAN" DIJUAL TERBUKA, RAKYAT DAPAT 2 LAGI BALA???



Ini adalah statistik penagihan dadah dan maksiat yang berlaku di negeri Selangor Darul Ehsan.  Kesimpulannya, semuanya adalah saling berkait dengan kejayaan PAS "membenarkan" penjualan arak secara terbuka di Selangor.

Benarlah bahawa arak adalah "raja" maksiat.  Ini telah terbukti dengan sirah-sirah yang terdapat dalam Islam.  

Penagihan dadah dan maksiat akan menyumbang pelbagai masalah seperti kecurian, ragut, kehancuran institusi rumahtangga.  Ini yang kafir harbi suka sgt pabila dapat mengheret Melayu ke lembah yang hina ini.

DAP sgt dominan sehinggakan mampu memijak lunyai Hasan Ali.  Sudahlah lunyai dipijak, Hasan Ali disepakterajang, ditendang dan direjam oleh PAS sendiri.  Nasib Hasan Ali.  PAS ibarat sudah dapat "air bertuah", Islam tidak diguna lagi...  Mabuk dalam nafsu serakah untuk berkuasa!

Jawapan mudah penyokong Fuckatan adalah statistik diatas satu fitnah.  GT nak "pancung" awal-awal hujah diorang kerana STATISTIK INI DIPEROLEHI DARI MB SELANGOR.  

Tak percaya?  KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...