Bersama Berjuang

Monday, June 27, 2011

BeerShit 2.0 aka IFC: Panasss!!! AmPIGaSS & Sabunese Mahu Cipta Rusuhan 9 Julai ?


Mengikut maklumat yang GT terima, perarakan BeerShit 2.0 aka IFC punya agenda tersembunyi yang lebih besar.  "Hidden agenda" mereka adalah rusuhan dan keganasan, untuk menggulingkan kerajaan.  

Sentimen kebangkitan rakyat Mesir digunakan untuk mengdungukan bAhlul PAS, kononnya kebangkitan Islam. Ini kerana bAhlul PAS adalah golongan yang paling mudah "diliwat" pemikirannya gara-gara tarbiyah sahsiah rupadiri yang mendukung konsep "jangan persoal, ini keputusan ulama, masuk neraka kau nanti".  

Suntikan dana yang besar diterima oleh penganjur BeerShit 2.0 dari NED, satu pertubuhan pro zionis berpangkalan di Amerika Syarikat.  

Baju-baju BeerShit 2.0 sudah mula diagihkan secara percuma, tiada lagi bayaran seperti sebelumnya.   Pendemo BeerShit sudah mula membuat "kudis" di beberapa lokasi.  Dan taktik mereka adalah "PROVOKASI" untuk menimbulkan huru hara dan panik di kalangan rakyat.  

Dan tidak mustahil huru-hara sebenar bakal tercetus pada 9 Julai nanti sebagai sebahagian dari perancangan mereka.  

Anda dinasihatkan agar tidak keluar ke ibukota pada hari tersebut.  

Politik keganasan spt era Reformasi hendak diwujudkan kembali!  Politik gampangan longkang ini diterajui oleh kafir harbi yang berjaya menunggangi umat Isle!  

Rakyat, prihatin kepada diri sendiri, ahli keluarga dan masyarakat.. 

Jauhi BeerShit 2.0 aka IFC !

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...