Bersama Berjuang

Monday, June 27, 2011

BEERSHIT 2.0 aka IFC: Woiii...!!! Aku Dah Beli Tiket !!! Sial Punya AmPIGa & Sabun!


Aku dah beli tiket konsert.  Aku dah janji dengan orang rumah aku...

Orang rumah aku kata tak pernah pergi konsert...

Orang rumah aku kata Sweet Charity tu lagu dia Hazama bawak masa prelude AF ye?

Orang rumah aku kata Sweet Charity tu lagu dia yang dalam filem ROCK Mamat Khalid ye?

Orang rumah aku kata syoknya kan bang...

Andai benar bagai yang dikhabarkan, AmPIGa bagi punah harapan itu...

Kelab Isteri Taatkan Suami kena ambil tindakan kepada babi CIA nih.... 

Gara-gara BEERSHIT, musnah segalanya.

Kau mmg anak haram BEERSHIT!  

Fuck you! (yang ini Nicky Arjis kata boleh sebab tuhan pun mencarut...! lalalalala....)

1 comment:

  1. memang la bang ..... tak guna betul/// I pun dah beli dah tiket siol tol....Cinabeng dia olang

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...