Bersama Berjuang

Wednesday, May 4, 2011

YG SEDAP HANYA UNTUK ANUWAR, TAHINYA DIJILAT SIAPA???


Anwar cuba untuk fokus.  Tapi fokus pada apa?  Terlalu banyak noda yang melingkarinya sehinggakan tidak tahu apa yang mahu dilakukannya.  

Maka taktik mudahnya, serahkan kepada seluruh jentera samada PAS, PKR atau DAP untuk tampil mempertahankannya.  Ajijah dan Nguyul Ijjah jangan ceritalah.  Untung nasib badan, penyedap dia yang punya, tahi-tahinya dilemparkan kepada jentera untuk menjilatnya sehingga bersih!!!

Itulah Anwar...  mempergunakan setiap individu di sekelilingnya sebagai benteng isu peribadi dan salahlakunya.  Tapi jgn dikasihankan sekelilingnya itu, kerana mereka seolah-olah redha dikeldaikan.  

Seiring dengan konsep denial syndrome yang dianuti bersama pengikutnya, Anwar menolak untuk bersumpah laknat.  Sampel untuk ujian DNA apatah lagi.  Hatta ujian poligraf cadangan dari Husam pun dia menolak, malah orang2nya berdalih kononnya tidak mahu melayan desakan Datuk T.

Bercerita tentang Datuk T, angin-angin politik membawa berita bahawa sesuatu bakal didedahkan lagi dalam masa terdekat ini.  

Apa lagi yang belum rakyat ketahui??? Kita tungguuuuuuuu.... 

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...