Bersama Berjuang

Wednesday, May 4, 2011

PAS TERUS HANYUT... KALI INI DINAKHODA HUSAM!!!



Seronok melihat permainan politik dangkal PAS. Terbaru, Husam Musa telah menunjukkan belang sebenar, iaitu dimana arah kiblat perjuangannya!

Amat menghairankan dengan salasilah perjuangan yg diwarisi dari Allahyarham Ustaz Fadhil Nor, PAS rupanya tidak lagi meletakkan Islam sebagai landasan dan ketetapannya dalam mencari kebenaran. Andai arwah masih hidup, pastinya beliau tidak menduga bahawa PAS hari ini telah menjadi liberal dan pro kepada pluralisme!

PAS suatu waktu dahulu cukup berbangga kononnya menyebarkan risalah Islam, akhirnya terkulai di tangan kepimpinannya masakini yang tidak mampu berdiri atas kaki sendiri, dek sedikit madu kuasa yang membuatkan mereka tergila-gila, tanpa memikirkan tapak dan asas penubuhan parti itu sendiri.

Di mana silapnya PAS, yg suatu ketika dulu menjadi suara keras yang mengingatkan UMNO bahawa Islam dan kepentingan Melayu jangan dipergadaikan?

KUASA.  Itulah kesilapannya.

KLIK SINI untuk baca seterusnya.

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...