Bersama Berjuang

Wednesday, May 4, 2011

TERBAKAR!!! AURA PENOLAKAN TERHADAP ANWAR OLEH PAS SUDAH BERMULA!!!


Kenyataan dari Anwar semalam, bahawa dia percaya PAS akan tetap bersama Pakatan walaupun terdapat desakan dari UMNO dan BN agar PAS meninggalkan pakatan yang langsung tidak menguntungkan Islam dan Melayu itu.  

Nada kerisauan Anwar itu berasas apabila perkhabaran bahawa segelintir pemimpin kanan PAS yg sudah menonton video tersebut percaya bahawa lelaki di dalam video tersebut adalah Anwar Ibrahim.  

Dan hari ini satu kenyataan dari bekas Ketua AMK Kelantan,  Wan Khairul Ihsan Wan Muhammad mendakwa, pendirian Pas negeri itu disuarakan sendiri oleh beberapa pemimpin kanan Pas Kelantan kepadanya.

Dakwa Wan Khairul lagi, hakikat tersebut juga dapat dilihat apabila Anwar sendiri tidak mendapat sambutan hangat daripada pemimpin Pas Kelantan semasa beliau mengunjungi Nik Abdul Aziz di Kota Bharu, beberapa hari lalu.

Pada masa sama, katanya, Anwar juga sewaktu berkunjung ke Kelantan hanya berceramah di kawasan yang majoritinya penyokong Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan bukannya di kubu kuat Pas seperti kebiasaan.

Senario ini sebenarnya telah dibaca oleh Anwar dan ia sangat menjengkelkannya.  Ditambah pula oleh cadangan membunuh dari Husam, satu kemahuan memutuskan hubungan terlarang ini amat ditakuti oleh Anwar.  

PAS seharusnya tidak boleh mengambil pendirian tunggu dan lihat.  Segalanya telah jelas, nyata dan terang.  Dan fakta yang sebenar tidak lagi mampu disembunyikan dari rakyat marhaen.  PAS harus berani menyatakan pendiriannya, dan keluar dari Pakatan adalah keputusan yang paling bijak!

GT cuba teruja menantikan samada Datuk Eskay akan menghadapi nasib seperti Chandra Muzaffar, si Kitol, Tun M yang disaman berjuta-juta oleh Anwar.  

Persoalannya, beranikah Anwar???

1 comment:

  1. Syukur Alhamdulillah kalu sudah ada pemimpin PAS yang dibuka hatinya oleh Allah Yang Maha Besar... Anwar nih adalah dari generasi baru puak Lot...dia mempermainkan/ manipulasi manusia dengan ilmu agama... dia anggap dia beriman dari persepsi serongnya, dia anggap akhlaknya adalah baik dan tidak boleh disentuh oleh sesiapa... dia hidup dalam dunia penuh dengan penipuan dan sanggup buat aper saja, janji aper saja, gunakan sesiapa saja asalkan objektifnya tercapai... hatinya terguris apabila dia tidak dapat capai jawatan PM semasa dia dalam kerajaan... mimpinya berderai apabila dia keluar dari kerajaan, dia beranggap tidak adil dan cara yang aib... dendam yang mendalam dan meluap-luap menjadikan anwar tidak siuman dengan mimpi ke putrajaya sebagai objektif utamanya... nurul izzah pun pernah berkata papanya adalah the best man for the PM job... keluarga menumpang mimpi... persetankan agama, bangsa dan negara asalkan anwar mencapai impiannya... dia perlukan satu pakatan yang kuat sekiranya mahu menumbangkan BN... PAS mimpikan menerajui kerajaan pusat dan telah mengidamkan begitu lama... DAP sudah lama menunggu saat ini dan telah bersabar kian lama. Mentor dan pemimpin dari Singapura mesti gembira sekiranya dapat bertapak dan memperluaskan kuasanya diMalaysia... Anwar menggunakan mimpi2 DAP dan PAS dan manipulasikan pemimpin2 pembangkang supaya mempunyai satu lagi mimpi yang indah... bersatu mereka berpakat untuk menakluk putrajaya... masaalahnya pihak pembangkang secara individunya mempunyai prinsip politik yang jauh berbeza seperti langit dan bumi... tetapi perangai dan akhlak buruk anwar semenjak dulu lagi tidak boleh ditutup dengan mudah... kegemaran dia adalah seks... dan perbuatannya telah terlanjur dan diketahui ramai... seperti biasa anwar akan memperalatkan sesiapa saja untuk menutup kesnya... anwar ni memang bahaya kepada negara kerana dia sanggup menjahanamkan negara, bangsa dan agama kerana mahu merealisasikan mimpinya... persetankan semua asalkan boleh jadi PM... kalu rakyat yang ader sikit akal akan kenal corak penipuannya... tetapi masaalahnya anwar nih tajam fikirannya... maklum lar anugerah Tuhan katakan... dia boleh memahami kehendak seseorang dan menipu orang dengan mudah... macam jurujual yang bijak... berhati-hati lar dengan penjahanam negara yang bernama Anwar Ibrahim...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...