Bersama Berjuang

Thursday, May 12, 2011

SALAM 13 MEI - KG MELAYU BAKAL DIROBOHKAN OLEH KERAJAAN DAP KHALID GAGAP, ESOK!!!


GT ucapkan salam 13 Mei kepada seluruh pejuang Agama, Bangsa dan Negara.  Ucapan jutaan terima kasih kepada pejuang terdahulu yang bersabung nyawa bagi memastikan bumi yang dipijak bukan milik orang.  

Esok, satu lagi peristiwa besar terhadap orang Melayu Selangor bakal terjadi.  Mereka akan dihalau dalam skala besar-besaran, persis gaya Yahudi menghalau rakyat Palestin.  

Penduduk Kg Sg Serandang dikhabarkan telah tertipu oleh janji pilihanraya yang kononnya akan memberi geran tanah sekiranya PKR menang di Selangor.  Dan janji itu bakal dimungkiri esok pagi, dengan jentolak dan jentera-jentera besar telah bersiap sedia melanyak penduduk kg yang terdiri daripada orang Melayu.  

Sudahlah janji dimungkiri, dihalau pula oleh rejim Khalid Al DAPigs!

Satu gerakan rakyat untuk membuat bantahan secara aman membela mereka yang teraniaya bakal diadakan esok.  Pejuang berhati mulia, sekiranya berkesempatan, tenaga anda diperlukan.  Berkumpul di TOL BUKIT TAGAR PADA JAM 7 PAGI.  

Hubungi pejuang ini, Sdr Azhar di talian 013-3722624 untuk sebarang maklumat lanjut.  

13 Mei 2011, bakal hilanglah satu kg Melayu dilanggar TODAK!!!  Adakah semangat 13 Mei 1969 bakal muncul kembali menghalang kezaliman ini?  

Yang bersekesempatan, bersiapsiaga... yang tidak berkesempatan, doa anda diperlukan.. 

Kirimkan Al Fatihah kepada pejuang fisabilillah 13 Mei... Al Fatihah...

ALLAHUAKBAR... ALLAHUAKBAR... ALLAHUAKBAR...

1 comment:

  1. Tahniah bro diatas kelahiran cahayamata baru.. Mesti cute macam lu kann.. Hahahahaha... Sorilah, gua lambat dapat tau...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...