Bersama Berjuang

Thursday, May 5, 2011

MESTI BACA: 15 DALIL PELAKU DALAM VIDEO SEKS ITU ADALAH ANUWAR IBERAHIM!!!


KENYATAAN MEDIA GAPS

Selangor tidak memerlukan seorang pelaku video  lucah sebagai Penasihat Ekonomi. Dihujahkan disini 15 dalil pelaku video seks tersebut adalah Anwar Ibrahim selaku Penasihat Ekonomi Kerajaan Negeri Selangor.


1. PENGESAHAN WARTAWAN KANAN. Kumpulan pertama yang menonton video ini adalah wartawan kanan beberapa buah media cetak, elektronik dan maya. Mereka mengesahkan pelaku dalam video itu adalah 200% Anwar.

2. OMEGA. Jam omega anwar ditemui dalam bilik hotel itu.

3. DNA. Anwar sehingga kini takut dan tidak mahu memberikan DNA nya, bagi mengesahkan yang jam itu bukan miliknya.

4. SUMPAH. Datuk Eskay telah bersumpah mubahalah sebagai keinsafan bahawa apa yang dia bongkar adalah suatu kebenaran. Namun sehingga ini anwar takut dan kecut untuk melakukan sumpah mubahalah untuk menafikan kebenaran Video itu.

5. POLIGRAF. Sehingga ini anwar takut dan kecut serta tidak berani melakukan ujian tidak menipu.

6. DATUK ESKAY. Dia adalah sahabat baik Anwar. Dia berada di dalam video itu, dia membawa masuk gadis idaman anwar itu. Dia yang membongkar video itu.

7. PELACUR CHINA DOLL. Pelacur itu berasal dari China, dia adalah seorang pelajar IPTS yang buat kerja sambilan.

8. MANAGER CHINA DOLL. Dia adalah orang yang membawa china doll itu kepada Datuk Eskay.

9. CCTV. Cctv hotel apartment itu merangkam dengan jelas kelibat anwar datang dan pergi dari hotel itu.

10. TWITTER. Anwar nak gunakan alibi yang waktu itu dia sedang melayan twitter. Bila di periksa twitter Anwar didapati ada selang 2 jam yang twitter Anwar "diam". Ya waktu itu dia sedang sibuk memuaskan nafsu syahwatnya.

11. PAKAR VIDEO. Pakar video dalam dan luar negara mendapati video itu adalah 100 % betul.

12. BUKAN SUPERIMPOSED. Pakar filem menyatakan teknologi superimposed untuk filem atau video masih belum ada. Mereka berpendapat adalah mustahil untuk video superimposed apatah lagi untuk pergerakan seks selama 22 minit.

13. BODY LANGUAGE. Anwar menjadi manusia yang sangat takut semacam apabila isu ini di bongkar oleh Datuk Eskay. Kenapa ? Semua rakyat sudah tahu jawapannya.

14. AMK PKR. Perbuatan AMK PKR yang menghasut rakyat untuk menentang usaha Datuk Eskay yang mahu bersumpah laknat di Masjid Bandar Baru Sentul adalah usaha desperado Anwar untuk menafikan hak Datuk Eskay yang mahu membongkar kebenaran.

15. PAPAGOMO. Papagomo.blogspot.com merupakan blogger amar maaruf nahi mungkar yang paling berani membongkar video ini di alam maya. Kini rakyat boleh menonton dengan jelas lakonan seks penasihat ekonomi Selangor itu di banyak medan maya.

Dengan 15 dalil ini Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS) mendesak Anwar meletakkan jawatan sebagai Penasihat Ekonomi Kerajaan Negeri atau Menteri Besar Selangor wajib memecat Anwar dari jawatan Penasihat Ekonomi Kerajaan Negeri Selangor.


Hamidzun Khairuddin
Presiden
Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS)
5 Mei 2011


Errr... En Hamidzun, belalai dia camne lak? belalai dia...

1 comment:

  1. dalil yg plg bodoh pnh ak bace..
    main ckp ape yg org smpaikan tnpa bukti

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...