Bersama Berjuang

Thursday, May 5, 2011

AL-FATIHAH KEPADA MANGSA BRUTALISME DAN SADISME PAS!!!


Ingat lagi adik Saiful Syazani, atau lebih tepat GT katakan ARWAH adik Saiful Syazani, mangsa brutalisme dan keganasan terhadap kanak2 yang melampau, yg akhirnya ALLAH ATAS SIFAT AR-RAHMAN DAN AR-RAHIMNYA, UNTUK MEMINIMAKAN KESAKITAN DAN PENYEKSAAN YG DIHADAPI OLEH ARWAH, MAKA DIKIRIMLAH IZRAIL UNTUK MENJALANKAN TUGASNYA. 

Begitulah kasih dan sayangnya Allah terhadap hambanya.

Yang menjadi persoalannya ialah siapakah syaitan yang telah cuba untuk mengambilalih tugas Izrail itu?  Maaf bro, hati aku panas.  Aku juga pernah tulis mengenai perkara ini, dan aku concern pasal isu itu, kerana aku ada anak buah berumur lebih kurang arwah.  

Dan aku jamin kalau anak buah aku diperlakukan sedemikian rupa, kalau tak aku amuk sekolah tu, jangan panggil aku GERAKAN TIMUR!  

Aku tak dapat bayangkan bagaimana seorang kanak-kanak yg comel, diikat, didera dan dihumbankan ke dinding!!!  Anak kecil... 7 tahun, mana mampu melawan!!!  Sayu hati aku melihat gambar wajah arwah di atas.  Airmata aku bergenang...

Dan inilah puak2 jahanam... lahanat!!!  Peliwat, Penzina, Penfitnah, skrg ini Pembunuh pulak diorang pertahankan!!  SIAL!!!  Islam apa yang diorang bawak ni??? 

Dah la.. aku taknak teruskan lagi artikel aku, nanti macam2 perkataan yang mmg kesat akan keluar.  Tiba-tiba aku emo sangat... Mak aku tak pernah ajar aku jadi kurang ajar, biadap atau celupar.  

NIK AZIZ YG AJAR!!!  dia kata Allah pun mencarut!!!  

Arrghhh!!!  dahlah.. kalau korang nak baca lebih lanjut pasal arwah adik Saiful, KLIK SINI.

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...