Bersama Berjuang

Wednesday, May 18, 2011

MEDAN TEMPUR: JALAN CHAN SOW LIN, PERKASA SEDIA GEMPUR !!!


Langkah AMK untuk terus membuat kacau terhadap institusi Islam dan Melayu nampaknya bukan sahaja disambut oleh GAPS, malah juga PERKASA. 

Ahli perjuangan ALIF BA TA di seluruh negara yang berkesempatan diminta hadir ke Jln Chan Sow Lin pada hari Jumaat ini 20/5/2011 pada jam 2.30 petang bagi mempertahankan akhbar yang memperjuangkan Islam dan Melayu iaitu Utusan Malaysia dari serangan Agen Musnahkan Kerajaan (AMK) yang diketuai oleh Anak Muda Kencing (AMK), Sam Ketot.  

Setelah membuat kacau di Masjid Amru Al As dan lobi Mahkamah tempohari, sekali lagi Sam Ketot bakal mengarahkan Angkatan Muda Keldaian (AMK) untuk menyondol.  Idea ini diperolehinya setelah berbulan madu dan makan angin bersama Al Sheikh Anwar Al Juburin Fil Liwati Wal Yahudi di Indonesia baru-baru ini.


Selaku daerah yang menjangkau 6500 keanggotaannya, PERKASA Klang dibawah pimpinan ABY sedang mengatur strategi untuk menurunkan seramai mungkin ahlinya.  Untuk itu, 3 buah bas akan disediakan untuk misi kali ini bagi menampung ahlinya yang tidak mempunyai kenderaan.  Ahli Perkasa Daerah Klang yang ingin bersama ke medan tempur Jumaat ini diminta menghubungi ajk-ajk Perkasa, Wira, Wiranita, Wirawati untuk tindakan lanjut.  

Untuk ahli PERKASA, anda diminta mengenakan baju T PERKASA.

Pesan dari Tok Him "Untuk berperang, PERKASA bersedia!!!" Dan kali ini sudah menjadi tugas PERKASA untuk menghentak bibit-bibit penjajahan Yahudi ini!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...