Bersama Berjuang

Wednesday, May 18, 2011

BERTEMPUR DGN AMK JUMAAT INI: GAPS BERSEDIA !!!


Kenyataan Media

Sumber GAPS ada menerima sms dari balaci Sam Ketot AMK Pkr. Sms itu berbunyi -

" Salam Amk - Prgrm Anjuran AMK MALAYSIA. Ketua Amk Malaysia Shamsul Iskandar Md Akin akan ketuai ' Himpunan Suara Keadilan Angkatan Muda Tolak Fitnah Politik akhbar Utusan 1Malaysia - Sokong Suara Keadilan'. Jumaat 20 Mei jam 2.30ptg Depan Pjbt Utusan Malaysia Jln Chan Sow Lin KL Pudu.

Pelbagai acara simbolik boikot Utusan - kempen sokong akhbar Suara Keadilan akan dijalankan. Tk.Rozan Biro Penerangan Amk Malaysia. "

GAPS nak ucapkan selamat kembali kepada Sam yang akan pulang dari Jogja setelah menemani Jaguh Liwat Pandikutti yang berehat di Jogja sejak beberapa hari yang lalu.

Setelah Sam bersama bossnya merenyam dengan cewek di Jogja,  kini dia dapat idea untuk terus mengancam ketenteraman awam di Malaysia dengan mengadakan demonstrasi demi demonstrasi untuk mengalih pandangan rakyat dari kes prima facie liwat dan video seks.

Kalau tumpuan AMK di utusan malaysia pada hari jumaat ini, maka GAPS juga akan menggerakkan rakyat bagi mempertahankan kebebasan Akhbar Utusan di negara ini.

GAPS percaya kebebasan akhbar merupakan perkara wajib yang perlu dipertahankan oleh setiap warga negara. Setiap media perlu bertanggungjawab atas setiap lapuran dan atau batas undang-undang akan mengambil remedi jikalau lapuran ini palsu, fitnah, hasutan atau mengancam keselamatan negara.

Media Utusan Malaysia merupakan antara medium yang berpengaruh dikalangan orang Melayu dinegara ini. Utusan telah membuat lapuran-lapuran tepat mengenai pelbagai isu atau polemik yang melanda penasihat umum pkr atau pelbagai kemelut yang dihadapi parti itu.

Pun begitu bagi menghormati AMK yang mahu mengadakan demonstran, GAPS juga akan berbuat demikian bagi mempertahankan kebebasan akhbar dinegara ini.

GAPS akan menggerakkan seluruh badan Gabungan nya untuk ke Pejabat Utusan Malaysia Jln Chan Sow Lin, KL Pudu pada Jumaat 20 Mei jam 2.30ptg ini.


Hamidzun Khairuddin
Presiden
Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS)
18hb Mei 2011.

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...