Bersama Berjuang

Wednesday, May 4, 2011

MAT PUT KATA UMNO SEX MANIAC??? HAHAHAHAHA.... BODOH SUNGGUH!!!


Sesiapa pun bakal tersenyum, andai tidak pun ketawa terbahak-bahak setiap kali Mahfuz Omar membuka mulutnya.  Cukup sesuai dengan gelaran satira politikusnya, Mr. Bean.  

Ada yg melabelkannya Mr. President, club of stupidity.  Anda lebih maklum maksudnya.  

Dan kali ini dia bersuara dengan tuduhan yang kurang enak, namun jua menunjukkan tiada apa lagi yang mampu dilakukannya atau modal untuk dia berbicara.  

Dia menuduh UMNO sex maniac, berikutan pendedahan video seks anuwar iberahim.  Kasihan MatPut, dia tidak punya lagi hujah untuk menepis keaslian video itu.  Tiada lagi fatwa PAS yang mampu menolak kebenaran itu.  

UMNO sex maniac?  

Bagaimana tentang Adun Perupok?
Bagaimana tentang Adun Selising?  
Tragedi Bukit Payung?
Dimana byk terdapatnya obat kuat? 
Oh ya... apa pula khabarnya Mat Sapu?

Bicaralah dengan akal.  Jangan dedahkan kelemahanmu.  Kasihan, lantaran tidak punya modal untuk berpolitik, maka asal keluar dari mulut sahaja.  

GT faham tugas mempertahankan boss mu, walaupun partimu berbeza...

Mahfuz.. oohh.. Mahfuz... bilakah agaknya pintu taubat terbuka buatmu???  Apa pula tindakan mu andai di dalam video itu adalah DS Najib?  Pasti mulut busukmu akan berbau seantero alam!!!

3 comments:

  1. Kah..kah.. puak UMNO takat tengok untuk bukti kebenaran, puak PAS siap balun, lepas tu suruh cari 4 saksi... ada akai ka..

    ReplyDelete
  2. masukkan sorang lagi dalam senarai tu bro jeng..jeng.jeng;

    DIN PUDURAYA

    hehe

    ReplyDelete
  3. Hang Mahmpuz bebal ni bila la nak kojol?

    BUAT MALU ORG KEDAH!!
    MACAMANA HANG BOLEH JADI ULAMA TAPI OTAK BUBUH KAT LUTUT!

    SEBAB NIK AZIZ,HADI AWANG,MAHMPUZ OMAR,MAT SABU DLL SENANTIASA SIHAT SELAMAT KERANA UMNO TAK PERNAH SIBUK BUAT SOLAT HAJAT MINTAK PEMFITNAH PAS MACAM HANG LINGKUP!

    HANG KALAU DAH BODOH PASTU TAK ABIS2 KENA TIPU DGN ANWAR BAIK HANG DIAM ATAU PI MAKAN LAKSA KAT TELOK KECAI PASTU ANGKUT AIR KAT KUALA KEDAH TU!

    KARANG BERKECAI TELOQ HANG KOT!!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...