Bersama Berjuang

Saturday, May 14, 2011

MARI BACA: MENGENAL GENETIK X & Y PADA TUBUH NURUL IZZAH DAN APA YANG DIWARISINYA?


Iman tidak dapat diwarisi dari seorang ayah yang bertaqwa.  Ia tidak dapat dijual beli, ia tiada di tepian pantai.  Begitulah pesanan dari Raihan, bukan Raihanna.

Begitulah cabaran berkeluarga.  Samada sedar atau tidak, sebenarnya pengaruh awal anak-anak adalah perbuatan dari ibu-bapanya sendiri.  Dalam usia kanak-kanak, si ibu bapa mungkin tidak menyedari bahawa segala gerak gerinya diperhatikan, difikirkan dan menjadi ikutan.  Apatah lagi mewarisi genetik dari orang tuanya, maka tidak hairanlah jelmaan semula sifat dan tabiat yang terdapat pada anak-anak itu.

Begitulah sebahagian dari jawapan untuk mencari kepastian tentang apa yang berlaku kepada Nurul Izzah, yang akhirnya telah berjaya diklonkan sifat dan hakikat agar dia menjadi seperti Anwar.  Kita mungkin belum terlupa gelaran “Puteri Reformasi” yang pernah diberikan oleh Anwar & Co., yg akhirnya memalit tahi dimuka akibat perbuatan “bontotkasi” oleh bapanya.

baca seterusnya DISINI

1 comment:

  1. penat la ..
    tiap2 hari ada saja kerenah anak beranak ni ... fius dah blow aper ?
    cerita jubur .. china doll .. ugut ..
    daripada orang kesian dulu ... dah tukar jadi meluat ...
    mampos la lu ... aman sikit Malaysia ni

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...