Bersama Berjuang

Thursday, May 5, 2011

GERAKAN TIMUR MENCABAR HADI AWANG UNTUK BUKTIKAN PENGETAHUANNYA!!! BUKAN CAKAP SAJA!!!


Hadi Awang mempertikaikan sumpah laknat yang dilafazkan oleh Eskay.  Katanya ia tidak berlandaskan hukum Islam dan Al Quran.  Jadi, lebih kurang ia tidak sah.  

Baik, itu pendapat dia.  Biasalah, jawatan presiden tgh nak di rebut oleh orang2 Anwar, klu dia tak back up isu nih, habislah karier politiknya di dalam PAS. 

Kesimpulan GT atas kenyataan Hadi Awang ini mudah sahaja. Untuk bersikap adil, agar PAS tidak membuat fitnah dan tohmahan bahawa sumpah laknat ini adalah skrip UMNO, mari kita sama-sama sepakat untuk kepentingan Islam dan Melayu.


ANDAI BENAR HADI AWANG TAHU CARA YANG BENAR UNTUK MENGANGKAT SUMPAH LAKNAT MENGIKUT HUKUM ISLAM DAN AL QURAN;

GERAKAN TIMUR CABAR HADI AWANG PANGGIL ANWAR DAN ESKAY UNTUK LAFAZKAN SUMPAH LAKNAT BERHUBUNG LELAKI DI DALAM VIDEO SEKS ITU, DENGAN TUNJUK AJAR HADI AWANG SENDIRI!!! 

WAHAI PRESIDEN PAS!!!  APA PENDAPAT ANTA???  JANGAN PANDAI CAKAP SAJA...

3 comments:

  1. sepatutnya janganlah pertikai datuk eskay, jika datuk eskay menfitnah nwar yang allah nak laknat nanti datuk eskay bukannya kita, bukannya juga nwar. biarlah dia buatlah, berani dia buat berani la dia tanngung, yang kita nak sibuk pasal apa. sayang kat dia, tak kan kut, dia tu dah jadi musuh nwar. geng-geng umno pun tak pegi ke tempat dia nak buat sumpah muhabalah tu. sepatutnya geng umno la pergi sekurang-kurangnya bagi sokongan moral. kalau kita sayang kat nwar, orang nak sumpah laknat biaqpi la. kita tolong nwar dengan sembahyang hajat dan baca yasin selama 40 malam, minta allah laknatkan pelakun yang menyamar jadi nwar tu. nak suruh orang tahu bahawa kita memang nak tolong nwar dengan cara tu, buatlah macam eskay buat tu, hebohkan biar satu dunia tahu, jemputlah semua ulama dan buatlah macam yang saya cadangkan itu. kemudian serahlah kepada allah, kitakah yang benar atau eskay yang benar.

    ReplyDelete
  2. Salam... hujah yang berlainan topik yang sama...

    http://nalurirakyat.blogspot.com/2011/05/panas-hikayat-hadi-awang-sumpah-eskay.html

    ReplyDelete
  3. Bagi saya Hj Hadi cuma nak cover up kesalahan dia yang amat nyata.Dalam solat hajat hari itu,dia adalah manusia yang menjadi imamnya dan mengetuai bacaan doa yang dikatakan merujuk kepada mencari kebenaran.Allah telah memperkenankan permintaan beliau.Allah telah mengizinkan tayangan baki sedutan video yang dikatakan membabitkan Anwar Ibrahim.Agar terang pada pandangan beliau serta yang lain tentang siapakah manusia itu agar jangan berlaku perbalahan lagi.Tapi yang sedihnya orang yang menjadi ketua dalam membaca doa itu seolah olah tidak suka dengan apa yang telah Allah izinkan.Mulut pandai bercakap pasal hukum,tapi bila terkena kepada diri sendiri,langsung jadi manusia durhaka dan kufur pada nikmatNYA.
    Muka penuh dengan kemaluan sebab bukan orang UMNO yang membaca doa tersebut.Permintaan yang minta dan diketuai olah Presiden PAS.Parti Islam SeMalaysia.Takan ALLAH tak mahu memperkenankan doa dari Presiden Parti Islam SeMalaysia.Maka terimalah kebenaran anugerah ALLAH kepada anda seperti mana yang anda inginkan.Tak payah la berpusing pusing cakap lagi.Kerana telah terang lagi benar ALLAH swt telah memperkenankan doa anda. Rahim Janggut

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...