Bersama Berjuang

Tuesday, May 10, 2011

GEMPAR!!! ANWAR SEDANG MERANCANG KONSPIRASI TERBARU!! SEBARKAN AGAR DIA TERKANTOI LAGI!!!


Dari sumber yang boleh dipercayai, Anwar dikhabarkan sedang MENCIPTA isu terbaru iaitu percubaan membunuhnya.  Bagaimanapun, fasa 1 konspirasi terbaru ini hanya akan melibatkan laporan polis yang dijangkan dibuat pada sekitar jam 3 hingga 3.30 petang ini.  

Pemandu Anwar dikhabarkan bakal membuat laporan polis di Balai Polis Tropicana, bersebelahan dengan HQ PKR.  Laporan ini dijangka berkenaan dengan kereta Anwar yang didakwa "disabotaj", dan kemudiannya akan disambung pula dengan spekulasi pembunuhannya.  

Sebenarnya Anwar sedang mencari formula terbaik untuk mengalihkan fokus rakyat menjelang keputusan mahkamah 16 Mei berhubung dengan kes liwatnya.  Andai didapati bersalah, maka dia tidak akan dapat meneruskan aktiviti liwatnya kerana Bamboo River melambai-lambai. 

Modus operandi pandikutti ini sebenarnya sudah biasa dimainkan oleh Anwar dalam isu kononnya dia disuntik HIV dan racun Arsenik.  Sehingga hari ini, dia masih sihat dan boleh meliwat, serta berlakon pula di dalam filem "wrestling lembut" versi hitam putih!

Mohon sebarkan agar konspirasi fasa pertamanya ini menemui kegagalan!!!

3 comments:

  1. Biar umpan makan tuan...ha ha ha. skrg kita serang dulu sblm diserang...macam pernah dengar je!!

    ReplyDelete
  2. pemerhati si anuMay 10, 2011 at 1:57 PM

    dari kabor2 yg belum disahkan, orang yg mensabotaj kereta dan dikatakan cuba membunuh si anu tu sebenarnya melepaskan geram saja.

    tujuan asalnya dia terlalu sangat nakkan kote si anu. kalau boleh dia nak gantikan kotenya dengan kote si anu, yg menurutnya 'hebat' kerana dapat meluahkan pancutan setiap 10 - 15 minit sekali ...

    jaga2 kau 'anu', nanti kote kau kena potong!

    ReplyDelete
  3. naur bewak ni kalau betul2 mati pun aku tak heran la. jangan parasan. dia ingat dia tu sape. malaysia tak hadap la orang tak bermoral macam dia tu. bolehhh jalan la.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...