Bersama Berjuang

Monday, May 16, 2011

FOTO 20 RIBU HADIR CERAMAH PAS DI MERU - DR. RANI ISYTIHAR DIRI PUAK ERDOGAN?




Gambar ini GT dapat hasil kiriman pejuang tanpa nama di Meru.  Di dalam emailnya, dia beritahu agar jangan sebut namanya.  Biasalah bro.. informer GT, mesti GT sorok punyer... hehehe..

Ceramah PAS di Meru...  Biar betul nih.... Cuma berapa kerat je... 

Menurut maklumat, ramai orang Meru marah kepada Dr. Rani kerana membawa masuk DAP ke kawasan majoriti Melayu.  

Biasalah bro.. macam ni lah kalau undi orang luar untuk jadi wakil rakyat.  Hasil dari risikan (chewaahh..) GT, Dr. Rani mmg bukan anak jati Meru.  Dan semestinya dia buta akan sejarah Meru itu sendiri dan peristiwa 13 Mei!  

Hairan GT, orang Jawa selalunya berpegang kuat pada sejarah mereka.  Dr. Rani ni orang jawa ke?  Ada sesiapa yang boleh tolong "confirmed" kan?

Sebelum ini Mat Sabu, Tony Puaka dan kali ini ada Khalid Samad, ada DAP laknatullah.  

SAH!!!  DR. RANI PUAK ERDOGAN!!! Padanlah "kena"kan Hassan Ali tempoh hari!!!

4 comments:

  1. Satu petanda PAS akan di tolak oleh penyokongnya sendiri la tu. kalau masih bersekongkol dengan PKR dan DAP tunggulah kesan dan akibatnya.

    ReplyDelete
  2. Dr. Rani memang bukan orang meru, aruah bapak mertua dia jer orang jawa meru. Saya kenal sangat dengan aruah bapa mertua dia. Tak ingat pulak Dr. Rani ni orang mana. Harap2 orang meru tinggalkan lah parti cap bulan yang telah banyak merosakkan minda anak2 melayu sampai tak nak jadi melayu lagi, kalau boleh nak jadi cina kot.

    --Ganasnyer--

    ReplyDelete
  3. ceramah ni..ade polis jaga kt depan..

    ReplyDelete
  4. Laporan Polis Terhadap Ceramah PAS di Meru, Klang

    Satu laporan polis di Ibu Pejabat Polis Klang Utara telah dibuat terhadap penganjur ceramah politik yang dipercayai tidak mempunyai permit yang sah.

    Ceramah anjuran PAS Meru akan diadakan di Dewan Padang Awam Serai Wangi, Kg. Bukit Kapar pada 14 Mei 2011 (hari ini).

    “Ini bukanlah kali pertama ceramah anjuran PAS tidak mempunyai permit. Kejadian yang sama pernah berlaku di Kg Bukit Kapar sebelum ini” kata En. Khairuddin Mohd Ghalib, wakil penduduk kampung yang juga ahli jawatankuasa UMNO Bahagian Kapar.

    Sementara itu, Timbalan Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Kapar, Ustaz Nor Azizi Ishak berkata seharusnya pihak penganjur sedar dan jelas tentang peraturan yang telah ditetapkan oleh pihak berkuasa bagi memudahkan tugas pemantauan sekaligus dapat mengelakkan berlakunya sebarang kejadian yang tidak diingini.

    Ceramah anjuran PAS Meru ini dipercayai bakal dihadiri oleh antaranya YB Khalid Samad, ahli Parlimen Shah Alam dan YB Ng Sue Lim, ADUN Sekinchan.

    Laporan tersebut juga menyatakan rasa kerisauan penduduk kampung akan sebarang tindakan di luar jangkaan seperti kekecohan samada oleh penyokong parti berkenaan mahupun pihak lain. Ianya merujuk kepada tindakan penganjur yang membawa masuk ADUN DAP ke dalam kawasan majoriti Melayu yang mana isu dan ucapan yang dibangkitkan dikhuatiri akan menyebabkan rasa kurang senang dan tidak selesa di kalangan penduduk setempat.

    Khairuddin berharap agar pihak Polis mengambil tindakan sewajarnya berdasarkan laporan yang telah dibuat mengikut lunas-lunas perundangan yang telah diperuntukkan agar keharmonian dan ketenteraman penduduk tidak terjejas.
    http://www.selangordaily.com/?p=1373

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...