Bersama Berjuang

Monday, May 16, 2011

ANWAR DIARAH BELA DIRI... KENAPA PERLU PANGGIL DS NAJIB DAN DS ROSMAH?

Anwar diarah membela diri.  Ini berikutan kes prima facie telah dapat dibuktikan oleh pendakwaraya ke atasnya.  Seramai 26 orang saksi telah dipanggil oleh pendakwa. 

Hakim berkata berdasarkan saksi-saksi dan bukti yang dikemukakan termasuklah rakaman cctv dan keterangan pakar2 adalah saling berhubungkait.  Saiful didapati telah memberikan keterangan terperinci dan cukup "reliable". 

GT lihat bahawa Saiful cukup konsisten dengan jawapannya, walaupun diasak bertubi-tubi oleh Karpal and the Poosingh, sepanjang proses pendakwaan berlaku. 

Tiba masanya untuk Anwar membela diri...

Apa reaksi Anwar terhadap perkara ini?  Tentunya menarik apabila Anwar menjawab soalan daripada pihak pendakwaraya sambil menjeling Kak Wan...  Kalaulah dapat tgk muka Kak Wan time tu... hehehe...

Cadangan GT, gunakan soalan-soalan provokasi kepada Anwar, pasti dia akan tidak tentu hala, tidak keruan dan mengalami syndrome PMS! hahahahahahaha...

Apa yang kita jangkakan?  Tunda... Tundaaa... Tunda King.... hooooooooo!!!  Baik Anwar mahupun Karpal Poosingh yang etika guamannya dipertikai akan cuba melengah-lengahkan lagi proses pencarian kebenaran. 

Paling penting, GT hendak anda, pembaca semua tahu bahawa Anwar dipercayai sedang merancang hujah bela dirinya dengan berkata bahawa ini adakah KONSPIRABASI dan sedang berusaha mengheret DS NAJIB DAN DS ROSMAH ke dalam mahkamah!

Saiful Bukhari sudah menunggu selama 3 tahun demi keadilan untuk dirinya...


4 comments:

  1. skit2 konsiprasi itulah makanan pembangkang terutamanya aljuburi omega a.k.a china doll(pingkat kebesaran pkr).sekiranya tidak bersalah kemukakan bukti mahupun nas2 yang kukuh dlm membela diri tu.Rakyat dah muat dengan alasan anwar cuma mgkn rakyat yang buta mata serta hati pekakan telinga jer duk sanjung beliau semata ada kepentingan

    ReplyDelete
  2. mampus ko nuar, selamat datang ke sungai buloh, kalau kena batang hidung kau, mcm2 alasan sial yg kau bagi, mmg hanjing la kau ni...

    ReplyDelete
  3. Cantik, bila mata bertemu mata. Kita tenggok, mata siapa yang terkebil, he..he....

    ReplyDelete
  4. anwar aljuburit, depan belakang kau kongket

    heret najib & rosmah masuk court, umno masih ok

    aljuburit masuk sungai buluh, pkr terheret masuk sekali.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...