Bersama Berjuang

Thursday, May 19, 2011

BAKAR LINE!: PEMILIHAN PAS: ABG DIN "P" DEDAHKAN DIRINYA TIDAK BERMORAL?


GT masih ingat di PRK Tenang, bagaimana Salehuddin Ayub yang membuat kenyataan agar PRK itu diadakan dengan ceramah dan kempen yang bersih, penuh dengan anjakan paradigma dan tidak menyentuh peribadi calon.  Namun, sebelah petangnya dia buat press conference serang peribadi calon BN, Tok Ai.  

Politik bro!  Itu macam la!  Pagi lain, petang lain.  Tak caya?  Tanya Anwar. 
Itu yang GT cepat-cepat blasah si Din nih.  Siap tanya kenapa ada "P" kat belakang nama gelarannya.  Pulak2 ada blogger kasi keluar gambar wanita "ehem-ehem".  Fuhhh!!! Malatop!!!  Rupanya ada orang sangkal artikel GT masa tu.  Katanya, yang bertanding Normala, bukan Din.  Kenapa Din yang diblasah?  

Itulah bezanya berperang dari atas katil dengan berperang di medan tempur.  Di medan tempur, kalau kita nampak jeneralnya, boleh tembak, tembaklah!  Asal boleh lumatkan jentera musuh, shoot je.  Din masa tu Pengarah Jentera Pilihanraya.  

Kali ini, Din P ingin pula bertanding di hierarki kepimpinan PAS.  Dia mengaku "belum" layak.  Tapi pada GT, dia tak layak.  

Adakah dia "belum" layak, atau TIDAK layak?  Let's find out, CLICK HERE!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...