Bersama Berjuang

Tuesday, May 3, 2011

APABILA SI KAFIR MASUK CAMPUR URUSAN ISLAM. SIAPA YANG RESTU???

Dia bukan DAP.  Dia PKR.  Namun sebenarnya tiada beza kerana Tian Chua tetap dengan agenda DAP laknatullah.  Hanya platform yang berbeza.  

Sekali imbas, tidak perlu dipertikaikan apakah bentuk strategi yang sedang digunapakai oleh Tian Chua dalam misi memenangi hati orang Melayu.  

Ya... mmg idea cantuman dari Lee Kuan Yew dan juga Ngeh bersaudara dari Perak yang menjadi pilihannya.  Gambar diatas menunjukkan dia bersongkok, dalam usahanya mengambil hati orang Melayu.  Baiknya budi dan pemurahnya hati orang Melayu, sesiapa yang memahami budaya dan agamanya, pasti dihormati waima terdapat perbezaan. 

Dan sikap baik budi inilah sebenarnya yang sedang dimanipulasi oleh Tian Chua.  Terkini, dia membuat kenyataan bahawa Eskay tidak tahu agama apabila membuat sumpah laknat.  Persoalannya, siapakah Tian Chua untuk berkata sedemikian?  Namun atas dasar politik, ini menguntungkan kerana pak lebai PAS akan berkata bahawa Tian Chua sudah mula menerima Islam.  

Apa sudah jadi dengan Islam, apabila yang bukan Islam pula campur tangan urusan Islam?

Budaya ini tidak pernah berlaku sebelum ini, samada MCA atau MIC yang bertindak untuk tidak campur tangan dalam urusan yang mereka sendiri tidak punya hak.  Namun, ada satu parti yang telah menghalalkan segalanya, dengan alasan itulah bukti penerimaan Islam, tanpa tersedar terdapat "hidden agendas".


"Jom solat Jumaat" adalah usaha yang baik utk ummah Islam.  Tapi perhatikan "mesej sebenar".  Jadi,  berhati-hatilah.  Fahamilah bahawa terdapat golongan orientalis yg sedaya upaya masuk ke kalangan ummat Islam hanya untuk menguasai, dan memperdaya.  Dan dalam konteks ini, Tian Chua bertindak atas dasar mahukan undi ummat Islam. 

As simple as that!!!

2 comments:

  1. PAS BODO SOKONG KAFIR HARBI TU PASAL
    BABI TIAN CHUA NI BERANI!

    KOTE SUNAT PUN TIDAK MEMANDAI NAK SERU ORG SEMBAHYANG?

    DAH BANYAK SANGAT ISU-ISU ISLAM -
    ISU NAMA ALLAH,ISU MURTAD,ISU PLURALISME,ISU DAP MASUK DALAM MASJID,ISU BIBLE ...DLL

    KENAPA HUKUM ISLAM PAS BOLEH HALALKAN KAFIR BABI NI!

    ReplyDelete
  2. hati2 semua org Melayu dgn taktik cina ni...jgn terpedaya...ingat ! Lee kuan YU pernah pakai songkok di SingaPOrah dulu utk mengaburi mata Pengundi Melayu...ingat ! kita jangan tertipu lagi...As Salam

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...