Bersama Berjuang

Thursday, April 7, 2011

PILIHANRAYA SARAWAK: PAS YAKIN MENAWAN BETING MARO MELALUI PUDURAYA!!!


PAS laungkan keyakinan untuk menawan Beting Maro dari BN.  

Mengikut Abg Din P, ini berdasarkan response dari rakyat di kawasan itu.  Tambahnya lagi, PAS menawarkan politik baru kepada rakyat, dan yg paling membanggakan katanya, PAS boleh bertanding disitu, tapi UMNO tidak.  

Aduhai.... Abg Din P, pergilah belajar makna persahabatan dan permuafakatan. 

UMNO tidak perlu bertanding di Sarawak kerana parti-parti komponen BN sudah bertapak dan diterima baik disana.  Atas dasar persahabatan dan setiakawan, kerana masing2 dibawah panji BN.  Tidak perlu untuk UMNO merosakkan persahabatan yg sekian lama dibina.  

Walhal, fuckatan pembangkang adalah konspirasi politik yang sedang memperdaya rakyat.  Tiada sepakatan diantara mereka, dan ini dapat dilihat apabila masing-masing mengibarkan bendera parti masing-masing, tiada penyatuan.  

Dalam pemerintahan pula, ambillah contoh terbaik di Selangor tentang bagaimana terserlahnya ketidaksepakatan fuckatan harami ini mentadbir.   Itulah punca berkibarnya bendera DAP, PKR dan PAS di pilihanraya, kerana mereka membawa misi dan perjuangan masing-masing. 

Sedangkan bagi parti - parti kerajaan pemerintah, ia dibawah bendera BN. Inilah yang dinamakan kesepakatan.  Pakatan pembangkang adalah retorik semata-mata. 

Jadi, adakah Abg Din P faham tentang ini?  Susah nak faham.  Kerana mentalitinya berkisar di sekitar Puduraya sahaja. 

Cikgu Normala di Tenang pastinya tahu tentang ini!!!  Jom ajak Abg Din P cam siapakah lelaki bertowel dalam video ini, yg pastinya bukan dirakam di Puduraya. 

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...