Bersama Berjuang

Sunday, April 3, 2011

LELAKI Y VIDEOLEAKS: APA PUNYA HINDU LAH SI SIVARASA NIH!!!


GT dah uar-uarkan malah telah memohon agar anda semua fokus kepada 5 soalan "maut" dari Datuk Eskay kepada Anwar.  Dan GT juga telah berpesan, jgn dengar jawapan bagi pihak oleh keldai-keldai politik Anwar.  

Sekali lagi, tipikal Anwar.  Dia akan suruh seluruh jentera mempertahankannya, spt mana yang pernah dia buat swaktu era bontotkasi reformasi dulu.  Anwar tidak berani jawab isu ini, kerana beberapa part dia dah terkantoi, Rafizi dan Nik Nazmi tolong jawabkan pun back fire pada dia gak!

Sivarasa mendesak agar Datuk Trio ditahan atas dasar penayangan video lucah.  Mengapa dibiarkan bebas.  Biar GT jawab.  Anwar menghadapi kes liwat pun dia tidak ditahan.  Malah, dia bebas keluar masuk negara mengikut suka hatinnya.  Kenapa Anwar tidak ditahan?   

Mengapa mereka tidak pernah mempertikaikan keputusan pihak berkuasa?  Tipikal pembangkang, untung pada diri sendiri senyap, kalau orang lain berkokok mengembek bising...  sebab itu puak2 ni termasuk PAS PIS PUS tak bercakap langsung pasal menubuhkan Suruhanjaya Siasatan Diraja.  

Kes Chua Soi Lek, Agustine, Teoh Beng Hock tahu pulak mereka mengembek ke seluruh negara.

Sivarasa juga berkata isunya disini video lucah, bukan ketulenan atau siapa pelakon lelaki didalam video tersebut.  Betul, GT setuju.  Biarlah pihak berkuasa tentukan.  Namun bagi rakyat Malaysia, penting untuk kita memastikan orang yang bakal memimpin negara adalah bersih dari masalah moral yang jijik lagi hina ini.  Bukti sudah ada, mengapa perlu kita berdiam diri?  

GT ulang, fokus kepada jawapan dari Anwar.  Dan perhatikan, keldai-keldai politiknya yg akan menyalak!

Jgnlah anda ingat peguam tu bermoral.  Dia sekadar bermain pada teknikal undang2, yang penting, kepentingan mereka terpelihara.  Waima 200 sami Hindu keluar PKR kerana tidak mahu dikaitkan dengan video sex Anwar kerana tahu perkara ini tidak bermoral. 

Sivarasa ni macamana?  Apa punya hindu la dia nih!!!

2 comments:

  1. setahu aku, di dalam undang-undang malaysia penayangan video lucah kepada umum ketika ditangkap (serbu) adalah satu kesalahan. Penayangan ditempat tertutup tidak membuktikan bahawa berlaku penyerbuan dan penangkapan ketika itu.

    Dalam isu pemilikan video lucah juga adalah sama. Apabila seseorang itu ditahan ketika memiliki video lucah maka beliau boleh didakwa. Dalam kes Datuk "T" pula berbeza. Penyerahan video tersebut kepada polis bukan semasa beliau ditahan tetapi ketika menyerahkan bahan bukti.

    Antara lain tafsiran undang-undang ialah:
    1. Tak ditangkap tak salah
    2. Apabila ditangkap maka pihak polis perlu membuktikan kesalahan tersebut terlebih dahulu. kerana itu selepas ditahan dan disiasat (reman) maka yang dituduh hendaklah dilepaskan (jaminan polis atau jaminan umum) kecuali kes-kes jenayah berat (Kanun Kesiksaan) dengan arahan mahkamah.

    Oleh itu, tidak timbul isu kenapa Datuk "T" tidak ditahan. Sivarasa seharusnya tahu tentang prosidur undang-undang ini.

    ReplyDelete
  2. Sivarasa ni mgkn golongan Hindu murtad kot. Kebanyakan sami2 Hindu dalam PKR keluar parti ramai mggu lepas kerana percaya anwarporn melakukan perkara terkutuk tu, tp si paria lidah belit ni (peguam) masih menyokong mati2an si anwarporn. Shame on you, Sivarasa!!!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...