Bersama Berjuang

Sunday, April 3, 2011

257000 ANAK TIDAK SAH TARAF. FUCKATAN HARAM PUNCA SEGALA MAKSIAT DI SELANGOR?


Dari blog GAP, GT juga ingin mengucapkan tahniah kepada kerajaan Negeri Selangor atas kejayaan cemerlang dengan angka anak tidak sah taraf yang cukup membanggakan, iaitu spt diatas.  

Jumlah ini pastinya selaras dengan herdikan dan "labelling" yang pernah PAS laungkan sewaktu BN memerintah dului iaitu Selangor Darul Maksiat.  GT masih ingat, inilah yg dilaungkan oleh beberapa pemimpin PAS dulu.  

Angka ini bukanlah sesuatu yang mengejutkan kerana kita tahu betapa Eli Wong adalah idol, atau simbol kehidupan bebas tanpa sempadan.  Dan kita juga tahu bahawa betapa kerajaan Khalid cukup "protective" terhadap Eli Wong ini.  Tanyalah muslimah PAS, betapa pelukan itu tanda sokongan atas gaya hidup Eli.  

Sekitar 4000 rumah tumpangan, GT ulang, rumah tumpangan di Selangor.  Kenapa bukan hotel budget?  Sebab status hotel dikira tinggal berapa malam.  Di Selangor, boleh tempah ikut jam?  Jadi, layakkah kita panggil hotel budget?  Tidak...  kita harus definasikan ia sebagai RUMAH TUMPANGAN.  

Inilah sumbangan kepada pembangunan insan yang dibuat oleh PR di Selangor.  Dari exco jalang, ke rumah tumpangan hinggalah ke angka yang mengejutkan ini, tidakkah anda melihat satu teori yg lengkap bahawa Fuckatan Rakyat adalah punca segala maksiat???

Kalau dulu Selangor Darul Maksiat, skrg pula apa gelaran yang PAS boleh beri kepada Selangor???

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...