Bersama Berjuang

Wednesday, March 9, 2011

TEORI CAN I BALUN U TODAY (C.I.B.U.T.) TEMERLOH!



Sekadar teori yang GT namakan teori C.I.B.U.T.  Sama-samalah kita cari kebenaran teori ini.  Dasar yang GT perjuangkan, Saifuddin berbangga dengan "politik baru".  Slogan yang anwar jaja seluruh pelusuk negara!
  1. Rahimi Osman - bekas pegawai khas Anwar Ibrahim
  2. Osman (bapa Rahimi) - pendukung kuat Anwar yang membawa Rahimi ke Masjid Negara pada umurnya 13 tahun hasil dari ketaksubannya terhadap Anwar.
  3. Dato Said Jusoh (betulkan jika salah) - bekas setpol Anwar waktu zaman TPM.
  4. Dato Saifuddin Abdullah - pentaksub "politik baru" cernaan Anwar.
Teorinya cukup mudah.  Semuanya berasal dari Temerloh.  Adakah Saifuddin juga satu lagi produk hasil dari ketaksuban terhadap Anwar di Temerloh???

Teori ini diambil hasil dari sembang2 kedai kopi dengan otai2 politik kat tempat GT.  Mereka melihat terlampau banyak bayangan Anwar wujud pada menteri-menteri dalam pentadbiran DS Najib.  Inilah sebenarnya "saka" atau "parasit" yang boleh menghancurkan imej dan perjuangan DS Najib dalam membina negara  dgn laungan 1 Malaysia!  Pendapat mereka sebenarnya membunuh usaha untuk mengembalikan kestabilan politik tanahair dibawah Barisan Nasional.

Ini bukan tuduhan.  Ini sekadar main-main politik dari blogger yang tak intelligent dari GT je.  Klu tak betul, Saifuddin boleh jawab... GT boleh terima.  No problemo.

2 comments:

  1. tdk layak jd pemimpin org mcm beruk saifuddin.

    ReplyDelete
  2. vulcan933,
    dia anwar loyalis. tak caya tanya ex student UM sekitar tahun 1984!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...