Bersama Berjuang

Thursday, March 3, 2011

PRK KERDAU: PENGUNDI WANITA WAJIB MENOLAK PAS!!!


Zaman Jahiliyah menyaksikan wanita hanyalah sekadar alat pemuas nafsu dan martabatkan dihina.  Malah, bayi yang dilahirkan berjantina wanita pula ditanam hidup2. 

Setelah, Nabi Muhammad diutuskan, dan syiar Islam tersebar, wanita diletakkan pada tempat yang terhormat.  Pepatah Melayu berkata "Syurga itu dibawah tapak kaki ibu".  Taat dan patuh seorang anak adalah diwajibkan dan ingkar beerti derhaka.  Golongan wanita dimuliakan.  

PAS pula meletakkan wanita sebagai "indemnity".  Dari segi undang2, barang siapa yang melanggar kontrak terpaksa membayar gantirugi.  Dan pada PAS, gantirugi itu letakkan kepada maruah si isteri; wanita. 

Ini terjadi apabila penganut PAS mencipta baiah talak tiga kepada ADUNnya untuk mengelakkan lompat parti.  Andai keluar parti dan menyertai parti lain, maka tertalaklah isteri tadi dengan talak tiga!!! PAS jelas2 menghina kedudukan wanita.  Maruah wanita dipertaruhkan demi survival politik mereka.  Perkahwinan yang dituntut oleh Islam telah diperjudikan.

Rakyat Kerdau khususnya wanita wajib menolak PAS!

PAS GILA!!!
PAS SESAT!!!

Ini buktinya...

1 comment:

  1. Pas memang menjadikan wanita sekadar pemuas nafsu.

    Sebab dalam media cetak maupun elektronik, dipenuhi dengan iklan perangsang seks untuk kaum lelaki meningkatkan tenaga memuaskan nafsu mereka.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...