Bersama Berjuang

Tuesday, March 1, 2011

PRK KERDAU: KEPERLUAN KERDAU BUKAN CALON AGAMA - PAS SEMAKIN TERDESAK!


Sungguh GT tak sangka bahawa statement pembelit ini dari Tuan Ibrahim Tuan Man.  PAS yang selama ini mendabik dada kononnya memiliki calon "yang lebih Islam" terpaksa menelan ludah busuknya sendiri apabila BN mempertaruhkan lulusan Al-Azhar sebagai calon PRK.

Ini juga bukti tarbiah DAP menjadi apabila berjaya meletakkan prinsip perjuangan PAS ke lubang jamban, walaupun Tuan Ibrahim berada dalam kem "Hadi Awang".  Bukan sahaja kem Nicky Arjis yang berjaya disesatkan, malah impak tarbiah DAP ini sudah menular ke kem hadi awang.  

Betapa pintarnya Tuan Ibrahim untuk berpolitik skrg, dengan mengkambing politikkan Hasanuddin demi cita-cita politiknya.  Alasan bahawa keperluan Kerdau bukan calon agama sebenarnya adalah alasan mengkafirkan PAS itu sendiri.  

Beliau juga "mengingatkan" tentang GLC negeri yang gagal membuat bayaran balik mengikut jadual mengakibatkan kerugian.

Tuan Ibrahim, risiko perniagaan mmg ada.  Tapi cuba anda tgk2 duit rakyat dalam Tabung Memali.  Atau duit rakyat dalam KokHalal Kohilal.  Pastu kita boleh sembang pasal GLC pulak!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...