Bersama Berjuang

Tuesday, March 22, 2011

LELAKI Y VIDEOLEAKS - ADAKAH ANWAR CUBA MENGALIHKAN ISU?

  Meletupnya isu ini sebenarnya membawa pro & cons.  Tetapi GT ingin ingatkan bahawa terdapat unsur mengalihkan isu yg sedang dihadapi oleh Anwar dan fuckatannya.  

Fuckatan sebenarnya dalam keadaan yang kritikal akibat dari penyelewengan, masalah dalaman dan ketidakupayaan mengurustadbir.  Di Selangor, tragedi Yayasan Selangor adalah fakta yang jelas.  Bukti yg solid tentang kepincangan Khalid Ibrahim, yg mempunyai Punaisihat RM1.  

Desakan rakyat berhubung isu DNA juga telah menunjukkan kesan yang mendalam terhadap Anwar.  Andai tidak, masakan dia telah mengarahkan "madu" Wan Azizah, Azmin dan angkatan keldaiannya membuat demo utk counter attack.  Perlu diingatkan bahawa Anwar sedang cuba melewatkan perbicaraan kes liwat yang keduanya.  Bersumpah Anwar takut, berikan DNA Anwar tidak mahu.  

Kita imbas kembali beberapa taktik pembohongan mainan Anwar Ibrahim dalam mengalihkan isu yg sedang dihadapinya. 

Anda masih ingat tentang pembohongan arsenik demi menyatukan barisan alternatif yang hampir berpecah pada waktu itu?  Bagaimana dengan kononnya konspirasi menjatuhkannya sebagai TPM dulu, walhal kita sudah tahu kebenarannya sekarang.  Dan pembohongan 16 September yang bertujuan menutup isu sumpah laknat yang dibuat oleh Saiful.    

Seperkara yg kita mesti ambil kira ialah simpati yang cuba diraih oleh Anwar.  Dia menggambarkan bahawa dirinya telah dianiaya buat sekian kalinya.  Simpati ini sedikit sebanyak akan mempengaruhi pihak pendakwaraya, hakim, dalam kesnya dan semestinya rakyat.  

Bagi GT, isu ini juga cukup membantu Anwar.  Tidak mustahil andai ini adalah rancangannya untuk mengelakkan perpecahan Fuckatan.  Kita sedia maklum bahawa krisis dalaman fuckatan semakin parah.  Mereka tahu bahawa Anwar adalah liabiliti utama.  Sekali lagi Anwar ingin muncul sebagai hero agar politikus fuckatan terus berpayung dibawah penguasaannya atas isu ini. 

Anwar pengidap sindrom penafian yg kronik.  Anwar juga adalah "master of diversion".  Namun semenjak 1998, rakyat sudah mula faham permainan politik ala yahudi ini. 

Penamat segala spekulasi adalah mudah:  

DATO T WAJIB TAMPIL DAN EDARKAN VIDEO INI UTK TATAPAN UMUM.

Hentikan permainan ini yang mengundang segala bentuk fitnah terhadap Barisan Nasional.  Pembaca harus faham, andai selepas 7 hari dan tiada video yang ditampilkan, maka akan beraraklah Anwar & Co ke serata pelusuk menjaja cerita bahawa dia difitnah!!!

DAN GT MINTA RAKYAT AGAR KEMBALI FOKUS KEPADA ISU DNA DALAM KES PERBICARAAN LIWATNYA.  

JANGAN HILANG FOKUS!!!

5 comments:

  1. apapun, desak anwar serahka n DNA. Anwar bukan main kluar media tntg penafian, tapi xnk plak kluar media untuk serahkan dna nya.
    anwar licik untuk menagih simpati. awas. jgn termakan sandiwaranya.

    ReplyDelete
  2. Anak Jawa,

    Biarkan tipah yg tertipu, bukan kita!

    ReplyDelete
  3. Sesaper sanggup upah aku singgit buat tuang minyak motor, kalau aku nampak BABI ni tepi jalan kompom aku langar ngan kapcai aku nih. pastu sesaper nak amik darah, kulit,rambut,tulang belikat sila la ambil buat bukti...

    ReplyDelete
  4. Anon,
    Sabarrrrrr... mmg rumit nak layan orang sakit jiwa macam dia.

    ReplyDelete
  5. Anwar di dalam keadaan terdesak sekarang.
    Karpal..Pelakun undangan sudah berura ura menarik diri.
    Nik ajis..Sudah tawar hatii..kecik hati habiss..dia maluu.
    Khalid gagap..menyuarakan keresahan peribadi..Terpaksa kerana terlalu sayang kat azizah makin mendalam.
    Nurul..akan berhenti politik

    Tinggal Azmin ..bercita cita menjadi presiden PKR..Dia akan pancung semua.

    DAP..hahahaha..nak menang PRU ini saja..Guna PKR dan PAS..Memerdekakan orang Cina sahaja bila dapat control..
    Agenda Kominis...Kaomintang

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...