Bersama Berjuang

Monday, March 21, 2011

ANCAMAN PERSEPSI DI DALAM DUNIA SIBER TERHADAP PEHIN SRI TAIB MAHMUD


Dalam usaha untuk menawan Sarawak, pihak pembangkang menggunakan segala helah. Usaha ini dilihat berterusan bagi mencipta "political damage" terhadap Pehin Sri Taib Mahmud.

Usaha terancang ini telah dilakukan sekitar 4-5 tahun yang lalu, kerana pihak pembangkang tahu bahawa tidak mudah untuk mengelirukanrakyat Sarawak yang telah menikmati kemajuan dan kesejahteraan dibawah pentadbiran Pehin Sri.  Dan proses mencapainya tidaklah mudah, hasil kerja keras selama 30 tahun.

Budaya mewujudkan persepsi negatif di kalangan ahli politik BN bukanlah sesuatu yang asing.  Persepsi yang diwujudkan direka dengan tidak menyediakan jawapan.  Apabila isu yang sama dimainkan setiap hari, pastinya ia akan meresap ke dalam pemikiran rakyat.  Soal benar atau tidak bukanlah sesuatu yang penting, asalkan matlamat utamanya iaitu mencalarkan imej seseorang tercapai.

Baca lagi, KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...