Bersama Berjuang

Thursday, February 10, 2011

TONY PUA'S PROPOSAL ON A NEW LITTORAL COMBAT SHIP!!!


Ini adalah kapal perang budget ilham dari orang yang melingkupkan bisnes it dan konsultansinya.  Untuk cari makan, dia terjun ke dunia politik dgn membawa imej intelligence dan educated. Tony telah mengeluarkan kapal perang yang berharga 975 peratus lebih murah dari harga LCS.  Singapura dikhabarkan ingin membeli 20 buah TTT (ToneyTune Tongkang) berikutan menjimatkan bahan api.

Isu yang dibangkitkan oleh Tony Pua berhubung kapal perang OPV baru-baru ini sgt  "tricky".  Adakah Tony mmg bodoh, atau Tony sebenarnya mempunyai agenda yang lain?  Ya.. jawapan anda mmg tepat.  Apa2 hal pun, Tony mmg bodoh.  

Ini adalah soal keselamatan negara.  Segala maklumat adalah sulit dan rahsia, bukanlah untuk tontonan umum.  Mana mgkin maklumat ketenteraan dihebahkan atas dasar transparensi, kononnya. Andai terlampau byk maklumat yang tersebar, pasti ini memberi peluang kepada negara lain untuk mengetahui kekuatan ketenteraan Malaysia.  Harga, spesifikasi, sistem persenjataan dsb bukanlah segampang Tony itu untuk didedahkan.

Satu lagi trend pembangkang yang dapat anda lihat.  Sebelum ini, Nurul Izzah juga pernah menyerang institusi keselamatan negara.  Skrg, Tony Pua. Mereka menyerang institusi ini walhal mereka tahu perkara yang melibatkan ketenteraan adalah rahsia besar.  

Perbuatan mereka ini sebenarnya adalah satu ancaman kepada negara.  Siapakah mereka?

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...