Bersama Berjuang

Thursday, February 10, 2011

BLOGGER KERAJAAN BERSABUNG NYAWA, BLOGGER FUCKATAN ENAK DI CHINA???


Seronoknya jadi blogger fuckatan.  Dapat jalan-jalan bersama chinadoll di China...  takkan jalan2 je kot.... line clear tuuuuhhh... hehehehehe...  Untung nasib badan, dapat melancong, juga melencong, ditambah pula RM2 juta.  Ini macam kalu, GT pun nak register jadi blogger fuckatan jugaklah...amacam??? 

Inilah perbezaan diantara blogger fuckatan dan blogger pro kerajaan.  Sahabat blogger Medan Info Kita dan Agenda Daily bertarung nyawa membawa keluar rakyat Malaysia dari Mesir sambil memberi laporan terkini.  Bukan sahaja terpaksa menyabung nyawa, malah terpaksa melayan karenah puak2 PAS yang tidak sedar diri di sana. 
Namun, demi tugas untuk negara, bloggers pro kerajaan melaksanakannya tanpa mengira fahaman politik sempit milik puak2 PAS ini.  Mgkin mereka tidak sedar sedang blogger pro kerajaan membantu mereka, blogger fuckatan yang selalu mereka baca penulisannya sedang enak bersama chinadoll.

Apapun, tahniah dan syabas kepada sahabat blogger MIK dan Agenda Daily yg telah membuat kami blogger pro kerajaan bangga.  

Blogger fuckatan???  Korang tgk gambar yang atas sekali tu, dan pandai2 koranglah nak tafsir...

2 comments:

  1. Salam,

    Bio ler...depa nak cari idea..
    kalau tak dapat idea...sekurang2nya dpt si dia...boleh buat prbandingan..

    keluar dari bawah tempurung lama sesekali kan elok...masuk bawah tempurung baru..

    ReplyDelete
  2. duit lebih dari Tenang lah tu, bang.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...