Bersama Berjuang

Tuesday, February 15, 2011

NIK AZIZ AKUI PERJUDIAN DAN PELACURAN BERLELUASA DI KELANTAN?


Nik Aziz telah mengakui bahawa perjuadian dan pelacuran sememangnya wujud di negeri itu.  Ini adalah satu pengakuan yang berani dan telah membuatkan ahli PAS diserang sawan babi berikutan selama ini mereka asyik menyalahkan kerajaan BN kerana tidak melaksanakan "baldatun toyyibatun warabbu ghafur".  

Rupa2ya PAS yg kononnya membangun bersama Islam juga gagal.  Lebih melucukan Nik Aziz berkata bahawa ini adalah peninggalan kerajaan terdahulu.  Sikap kebudak-budakan ini jelas menunjukkan bahawa Nik Aziz berada di tahap nyanyuk.  Mgkin serebrum dan selebrumnya telah gagal berfungsi dengan baik.  Ini sebenarnya adalah impak dari fizikal yang tidak fit, yg akhirnya berfikir macam mat fit.  

GT mohon agar semua agar dapat memberitahu Nik Aziz bahawa kerajaan PAS telah lama memerintah Kelantan.  Kerajaan dahulu adalah kira-kira 20 tahun yang lalu.  Pastikan anda memberitahu beliau dengan menjerit di tepi telinganya dan menulis dengan tulisan yang besar supaya otaknya dapat memproses data ini walaupun fizikal beliau semakin uzur gayut.

Ini adalah bukti kerana sering sibuk dengan "politiking" dan ceramah tanpa menitikberatkan janji mereka.  Slogan dari mereka adalah ibarat "tanam tebu di tepi bibir". 

Syabas kepada Kickdefella yang berjaya menelanjangkan pemerintahan PAS Kelantan. 

2 comments:

  1. DIA PUNYE CPU OLD VERSION LA BRO. NAK TUKAR BARU DH X BLEH. TAK COMPATIBLE!. NAK RECYCLE PUN DH GUNA. KASI LEBOR JEK KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. SEBAGUS MANA PUN PEMIMPIM KALU RAKYAT CAM LAHANAT SSH GAK...
    TUGAS PEMIMPIN MMG MEMIMPIN, TP YG DI BAWAH PIMPINAN BKN SEMUANYA PAHAM DASAR PEMIMPIN...
    SUARA JE MYBE ORG KLANTAN, TP LOCATION TAK SEMESTINYA KELANTAN...
    CUBA KO PIKI NGAN RENUNG BAPE BYK ORG KLANTAN KAT LUAR KLANTAN?
    BKN SALAH PEMIMPIN KLANTAN...
    TP SLAH ORG YG TAK THU NAK BERFIKIR SECARA RASIONAL...
    BIASA LA NEGARA DAH MODEN, TAK COOL LA KLAU TAK RASA SUME....
    1 MALAYSIA KAN....
    MALAYSIA STU NEGARA YG BERBILANG KAUM, AGAMA , DAN BANGSA....
    BAK KATA PEPATAH BYK ORG BYK RAGAM...
    KLAU DISATUKAN...
    BESAR PENGARUHNYA....
    MCM NI LA NNT...

    MATDAUS KELANTAN

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...