Bersama Berjuang

Wednesday, February 9, 2011

AKU MELIHAT DAN AKU PASTI...



Aku melihat huru hara di Mesir.  Aku melihat kesengsaraan di Mesir. 

Aku melihat bagaimana TLDM bersungguh-sungguh dalam memastikan keselamatan perairan negara terkawal dan selamat.  

Aku pasti RAMD juga sedaya upaya meningkatkan kemampuan mereka untuk mempertahankan tanah berdaulat ini. 

Aku pasti TUDM tidak kurang hebatnya dalam menyediakan keperluan untuk keselamatan ruang udara Malaysia.

Dan Aku pasti, bahawa Hisham adalah menteri paling lemah dalam memastikan keselamatan dalam negeri terkunci rapi.  Terlampau banyak sangat anasir2 yang berbahaya kepada keselamatan negara dibiarkan bebas.  Tak perlu aku ceritakan lagi.  Sakit hati.

Hisham adalah liabiliti kepada kepimpinan DS Najib.  Hisham wajib berundur serta merta.

Aku setuju dengan GAP, jawatan Menteri KDN harus bukan di kalangan ahli parlimen.  

Aku khuatir dengan peribahasa ini. "kerana Semberong yang kecil, habis satu Malaysia dikorbankannya"

Melayu menangis di tanah Melayu...

2 comments:

  1. Hishamuddin Gagal....melaksanakan tanggungjawab dan amanah sebagai Menteri Dalam Negeri.

    ReplyDelete
  2. HISHAMUDDIN BERLEMBUT SNGT X MMPU NK TEGAS......... MINTA MAAF CKP, HSHAMUDDIN TELAH LAKUKAN KESILAPAN MCM PAK LAH, SBB MAHATHIR LARANG PAK LAH KELUARKN ANWAR DR TAHANAN, TAPI PAK LAH X DGR, DGN HARAPAN, BEBASKN ANWAR & ANWAR AKAN TERHUTANG BUDI DGN UMNO, PAK LAH LEPASKAN ANWAR, TGK APA JADI SKRNG NIE....! TUN MAHATHIR DAH LAMA NAMPAK BENDE NIE SEMUA, DIA DA JANGKA DAH........... HISHAMUDDIN PLAK TRUS BERLEMBUT, TGK ORG DAP,PKR N PAS, SEMUA DA BESAR KEPALA, TERUTAMA DAP..........

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...