Bersama Berjuang

Sunday, January 9, 2011

PANASSS!!! BUKTI SUHAIMI DIBAKAR DAN LAPORAN PENUH PERHIMPUNAN AMAN JALAN KEBUN

Bukti Suhaimi dibakar!!! Panasss... Panassss..
Gelombang kebangkitan rakyat menentang Suhaimi Penderhaka semakin meningkat.  Terbaru, penduduk Kg Jalan Kebun telah meluahkan rasa tidak puas hati mereka dengan mengadakan perhimpunan aman.  Mereka terdiri dari Kelab 4x4 Jalan Kebun, Gerakan Belia 4B Jalan Kebun dan Persatuan Penduduk Jati Jalan Kebun serta penduduk-penduduk kg yg prihatin.


Menurut wakil penduduk kg., En. Buang Abdul Kadir, perhimpunan aman ini bertujuan untuk:
  • meluahkan rasa ketidakpuasan hati mereka atas keceluparan Suhaimi
  • menggesa agar tindakan keras dikenakan atas kebiadapan Suhaimi
  • memastikan agar tiada lagi penderhaka kepada institusi Kesultanan Melayu
  • mendesak agar Suhaimi meminta maaf secara terbuka kepada Kesultanan Melayu, pengundi Sri Muda dan penduduk Kg Jalan Kebun

Selain daripada itu, penduduk Kg. Jalan Kebun juga menyatakan sokongan tidak berbelah bagi terhadap perlantikan Datuk Khusrin sebagai SUK Selangor yang baru.  Datuk Khusrin adalah anak jati Kg Jalan Kebun dan beliau merupakan anak kepada bekas imam Kg Jalan Kebun yg cukup dihormati.   Maka, molek benarlah KDYMM Tuanku Sultan memberi perkenan kepada perlantikan beliau.  Penduduk kg yang bersyukur tentang perlantikan ini berhajat untuk membuat majlis doa selamat.  Namun, Datuk Khusrin memohon jasa baik penduduk agar menunda hajat yang murni itu berikutan tidak mahu dituduh dengan bermacam2 tohmahan dari rejim Kalid Gagap.  Walaupun ini adalah usaha orang kg sendiri!!!

Suasana menjadi panas apabila terdapat segilintir penduduk yang meluahkan kemarahan mereka dengan melempar kasut kepada gambar Suhaimi dan mencabar Suhaimi turun ke Kg Jalan Kebun andai anak jantan!!!
hikmat kasut terbang dari penduduk kg!!!

Kemuncak kemarahan penduduk kg dinatijahkan apabila Suhaimi dibakar!!!  Gambar je la...  hehehehehe..




Laungan Suhaimi Goblok berkumandang disaat api marak membakar muka penderhaka itu....  Tahniah kepada penduduk kg yang berani menyatakan pendirian mereka sekaligus menunjukkan taat setia kepada KYDMM Tuanku Sultan Selangor!!!  Daulat Tuanku!!!

SUHAIMI GOBLOK!!!
SUHAIMI GOBLOK!!!
SUHAIMI GOBLOK!!!

3 comments:

  1. Salam.. mohon jasa baik tuan untuk link kan blog saya di dalam blog tuan
    www.malaysianutd.blogspot.com
    TQ

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kerana link kan dan follow... tapi saya cek dalam blog list tuan tiada blog saya..

    ReplyDelete
  3. Seekor polis pun tak kacau!... kalau PR, jangan harap la...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...