Bersama Berjuang

Monday, January 10, 2011

KES LIWAT BELUM SELESAI... NAK SAMAN PULAK!!!


Kes saman oleh Anwar terhadap Saiful yg didakwa berniat jahat kerana membuat laporan polis dirinya diliwat akan ditetapkan untuk sebutan pada 25 April 2010.  Anwar mendakwa Saiful mempunyai niat tersembunyi dan juga utk mencemarkan peribadinya sebagai ahli politik.

Bagaimana boleh kes saman ini dibicarakan sekiranya perbicaraan kes liwat masih belum selesai.  Sedangkan, laporan polis yang dibuat oleh Saiful itulah yang menjadi sebab musabab kes ini dibicarakan.

Anwar pula, ingin menyaman Saiful berikutan laporan polis ini.  GT tak mahir tentang undang-undang, tapi GT nak tanya... masuk akal ke???  Jelas, ini adalah satu cara untuk melengah-lengahkan kes.  Belum pun kes liwatnya selesai, Anwar buka pula kes baru.  Saman.

Selain dari itu, andai kes saman ini dijalankan sewaktu kes liwat masih dalam perbicaraan, pastinya sedikit sebanyak akan menyentuh kes liwat anwar juga.  Karpal pasti cuba untuk mencari helah hasil dari kes saman ini untuk digunakan di dalam kes liwat.

Karpal sebenarnya sudah mati akal, kerana segala soalan2 didalam perbicaraan kes liwat dijawab dengan konsisten oleh Saiful.  

Lebih baik Karpal menjadi saksi utama perbicaraan kes liwat Anwar.  Taklah dia sakit kepala nak berbohong!!!  Tongong!!!

4 comments:

  1. Malam tadi baru dapat mimpi ke baru nak saman? Mungkin nuar fikir air mani dalam jubur Saiful dah hilang dan saiful tidak dapat membuktikannya. he, he.

    Barang buktinya sama. Ambil aje bukti pada perbicaraan ini untuk di bawa ke kes baru.

    Dah selalu masuk mahkamah rasa gian kalau takde kes.Percaya ke dengan keputusan mahkamah? Bukankah dalam setiap wawancara dengan tv asing, nuar akan mempertikaikan keputusan mahkamah di pengaruhi politik?

    agbr47: Semua orang habis masa melayan dia.

    ReplyDelete
  2. rasa aku kes ini akan ditolak macam kes yang dibuat di mahkamah syariah. tetapi sekurang-kurangnya dia ada alasan untuk melengahkan kesnya sebab KALENDAR DIA PENOH!
    kalendar mahkamah tak penting bagi dia.

    ReplyDelete
  3. Adakah saperti kata orang Perak, dema dah pegang teloq Anwar- DIPETIK DARI zul4kulim.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. PRU-13 dah dekat AI mahu duit untuk taja kempen pilihan raya nanti.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...