Bersama Berjuang

Saturday, January 1, 2011

BODYGUARD TERBARU KARPAL SINGH MENYALAK!!!


hahahaha.... Posting semalam GT tulis tentang 2 orang pemimpin Pas yang berfahaman DAPigs Laknatullah.  Itu sebahagian je.  Ramai lagi dalam Pas dan PKR yang punya selera songsang camni.  Bodoh tak boleh diajar.  

Terbaru, ada lagi mangkuk ayun nama dia Dato' Wan Abdul Rahim Wan Abdullah aka Cikgu Rahim dari Kelantan berkata:

"Sesiapa sahaja, jika ada sesiapa yang cuba ambil (usik) anda (Karpal Singh), saya bagi amaran kepada mereka....Ini, Cikgu Rahim... Langkah mayat saya dulu," katanya seperti dipetik daripada laman sosial YouTube sambil diberi tepukan gemuruh oleh pemimpin pembangkang.

Inilah hasil didikan tersohor wali selipar yang menyesatkan pengikutnya. Kebolehupayaan mereka berfikir disekat oleh dendam kesumat lahanat.   Kebodohan mereka sudah tidak boleh disorokkan lagi laksana tangki tahi yang sudah penuh, walaupun ditutup rapat, namun baunya tetap tidak dapat dihalang.  Skrg, tangki itu sudah mulai pecah dan ternampak satu persatu najis2 dan tahi2 itu.  Buktinya, hari ini  kita dihidangkan dgn perkara-perkara bebal lagi sengal oleh YB2 Pas ini.  

Inilah puak2 yg tidak pernah ambil kisah pada sejarah, sekadar mengambil hukum untuk menutup kesalahan mereka.  Walaupun apapun, mereka tidak boleh menutup kebodohan mereka.  Gelak sakan si Karpal bila lahirnya melayu yang sebodoh ini.

Mgkin jauh di sudut hati Karpal, dia sedang gelak sambil menyebut:

BODOH PUNYA CIKGU!!!
BODOH PUNYA CIKGU!!!
BODOH PUNYA CIKGU!!!

1 comment:

  1. Pas Bodo Tahap GabanJanuary 1, 2011 at 7:41 PM

    nak buat negara islam langkah mayat karpal, nak langkah mayat karpal kena pula langkah mayat cikgu nie.

    maksudnya nak buat negara islam kena langkah mayat cikgu nie dulu rupanya.

    Bodoh tahap gaban !!! PAS PIS PUS

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...