Bersama Berjuang

Thursday, December 23, 2010

LETUSAN BERAPI!!! TERBARU TENTANG ISU PANAS ADUN SELISING!!!




Panasssss... mmg panasss!!!  Isu yang dikeluarkan oleh Papa Gomo.  Yang GT respect, Papa Gomo secara jantan mengaku bahawa tak perlu saman UMNO Online, kerana beliau yang keluarkan artikel tu.  Seperkara yang rakyat semua perlu tahu, dari yang tertangkap, yang menangkap, yang mengeluarkan fatwa kemaafan, semuanya dari Parti Islam Se-Malaysia!!!  Takkan UMNO yang perlu keluarkan bukti kan???

Tabik spring pada Papa Gomo!!!  Tiada sindrom penafian dan berlidah biawak spt Nuar Brahi dan Karipap LGE!!!

Lagi panas, sebentar tadi, GT telah melihat ke dalam bebola kristal dan makkal mangkuk sakti, yang mengatakan esok akan ada berita lagi panas berikutan pendedahan berani mati ini.

Insyaallah, andai kata informer (bebola kristal dan mangkuk sakti) GT terselamat daripada cubaan2 menggila dari pihak yang tidak senang dengan pendedahan ini, akan ada gambar terbaru untuk tatapan anda semua, esok pagi.  Kenapa GT berkata sebegini???  Ingat, bahawa kereta saksi utama kes ini telah dilanggar.  Hampir total lost kedengarannya!!!  Apa motif mereka???  

Begitulah dahsyatnya risiko kepada mereka yang terlibat dalam pendedahan ini.  

GT mohon doa anda semua agar informer GT terselamat dan mampu menyalurkan maklumat terbaru kepada anda semua.  Aminnn.....

2 comments:

  1. JENGG!...JENGGG!...JENGGGGG!! HUHUHU

    ReplyDelete
  2. TERUSKAN MENYELONGKAR..TERUSKAN MENYELONGKAR DAN MEMBUAT PENDEDAHAN KERANA MASIH ADA SEJUTA KEJAHATAN LAGI YANG DILAKUKAN OLEH PAS DI MUKA BUMI INI YANG DISEMBUNYIKAN DARI PENGIKUT MEREKA YANG BEBAL......SYABAS KERANA ANDA BERANI DEMI KEBENARAN.....TERUSKAN USAHA ANDA.....

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...