Bersama Berjuang

Wednesday, December 29, 2010

GEMPAR!!! PENGAKUAN KARPAL SINGH!!! "SAYA ADA BUKTI ANWAR TERLIBAT"


Karpal Singh akhirnya mengaku bahawa dia pernah mendesak agar Anwar Ibrahim yg ketika itu TPM, disiasat kerana didakwa terlibat dalam isu liwat.  Menggemparkan, Wee Choo Keong (Wangsa Maju) mendedahkan dalam satu ceramah DAP di Hotel Federal di Kuala Lumpur pada 1997, Karpal telah menyatakan bahawa beliau mempunyai bukti Anwar terlibat dalam kegiatan liwat.

Tapi, kenapa masih mempertahankan Nuar tu lagi??? Berhentilah jadi peguam si Nuar tuh...  

Kalau masih lagi jadi peguam Nuar.. there should be something's going on.... Adakah ini cara DAPigs untuk menunggangi Nuar Berahi yang songsang dan serakah nafsunya???

Di mana moral seorang peguam yang punya bukti bahawa perkara itu berlaku, namun kebenaran disorokkan.  Jelas, kita harus tolak spesis macam karpal nih.  Dan spesis ini cukup banyak dalam DAPigs... spesis lidah biawak.  Dosa dan pahala GT rasa tiada dalam kamus hidup mereka.  Spesis ni yang nak korang angkat memimpin negara??? Alamat hancurlah...   

Awas... simptom2 spesis ni dah menular dalam PKR dan Pas...  Tak caya???  Tanya Ustaz Harun Din...

"Anwar Ibrahim has created enough trouble for the country" - Karpal Singh.

3 comments:

  1. Kalau Benggali ni berhenti..nanti kes jadi lagi lama sebab nuar brahi akan jadikan nya sebagai satu alasan untuk mencari peguam lain dan dia akan kata peguam baru dia nak study kes dahulu...tapi plan ni memang dah ada dalam kepala nuar..

    ReplyDelete
  2. WA CABAR DIA POTONG KAKI DIA SENDIRI. MANE BLEY DIA NAK JILAT LUDAH DIA BALIK BROO KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  3. Karpal cuma pertahankan Anwar bagi kes liwat Saiful je bro, itupun atas kepentingan politik. Dia tu lawyer. Karpal tak pernah kata pun Anwar bukan peliwat.

    Very simple. Cuma penyokong Anwar je yang tak faham-faham.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...