Bersama Berjuang

Wednesday, December 29, 2010

NIZAR DAPigs PENDERHAKA MEROYAN DI SELANGOR!!!

Dulu masa kecoh Gongxi Raya, puak Pas bukan main berfatwa.  Ni plak, pe citer???
Bekas MB Perak yang gila meroyan tak sudah-sudah, si Nizar, mendakwa bahawa perlantikan SUK  Selangor yang baru adalah petanda bahawa kononnya "rampasan kuasa" spt di Perak akan berlaku.  

Rampasan kuasa kepala hotak lu....  Ingat, YB2 tu pun fed up dengan permainan politik DAPigs dan bonekanya - engkau! Dah menang, tapi dasar perangai pembangkang, menyondol je.  Kerja tak tau buat.  Orang sendiri pun tak pandai jaga... jangan kau salahkan ibu mengandung, jangan salahkan pula bapa yang mendayung!!!

Si penderhaka dari Perak ni, aku nak gtau, tak payahlah kau sibuk dengan urusan negeri aku.  Sembah derhaka kau jangan kau guna di Selangor.  Nahas kau nanti.  Cukuplah di Perak...

Bertaubatlah daripada kau jadi boneka DAPigs laknatullah.  Kami di Selangor tak perlukan spesis badut sarkis yang asyik menyalak-nyalak dalam Dewan Undangan Negeri.  Persis sprti lagak pondan murahan  mencari pelanggan (publisiti) di lorong belakang mati yg aku tgk kat tv.  Murahan...

Nizar... bertaubatlah... jangan kau menderhaka buat kedua kalinya!!!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...