Bersama Berjuang

Saturday, December 18, 2010

ANWAR BERJAYA MENUNGGANG BERUK2 JADIAN!!!


Kecoh satu Malaysia, buat pertama kalinya Parlimen telah "diliwat" oleh fuckatan haram.  Jelas, segalanya telah dirancang kerana tidak mungkin masing2 boleh ada plakad2 yang ditulis mengikut ajaran anwarisme.  

Seperkara yang kita perlu tahu ialah sikap meliwat-liwatkan perbicaraan oleh Al Jub.  Perbicaraan kes liwatnya sudah berapa lama???  

Sikap yang sama berlaku apabila Al Jub mengelak dari dihadapkan ke Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen.  Perlu diingat, dalam Parlimen, segala statement oleh YB2 ada imuniti.  Tak boleh saman.  Dengan syarat, itu bukanlah satu pembohongan.  Anuwar tahu... tapi dah dasar menyondol... dia sondol gak.  Nak tunjukkan kononnya dia takda peluang bersuara... 

Isu APCO yang dibangkitkan oleh Anuwar, dan telah dihadapkan ke jawatankuasa ni.  Anwar mengelak.  Apa takut.  Dalam jawatankuasa ni ada Karpal Singh, R. Sivarasa.  Peguam2 dia tu.  Kenapa dia masih mengelak.  Jadi, siasatan dijalankan jugak.  Bila hendak dibentangkan hasil siasatan dan dibahas di Parlimen, YB2 Fuckatan berubah menjadi beruk jadian.  Anwar jadi Gondoruwo.  Diorang berubah bentuk, jadi rupa sebenar mereka.  Buat demo.   

KENAPA MEREKA PERLU TAKUT MEMBAHASKAN ISU APCO NI???  Zul Noordin kata swaktu dia di zaman jahiliahnya bersama Fuckatan, dia dah tau ini satu pembohongan oleh Anuwar.  ANWAR BERJAYA MENGGUNAKAN BERUK2 JADIAN ITU UTK COVER DIRINYA!!!  Hukuman tetap dikenakan tanpa kehadiranya.  Ex-parte kata orang Jawa.  

Datuk Ibrahim Ali yang lantang itu, sempat melancar peluru berani mati melalui AK-47 Kalashnikov nya "kalau Anuwar ni mati, sewaktu malaikat Mungkar dan Nakir nak soal, kita khuatir dia minta tangguh juga".  

Areeeee karaaawaaalleeeeeeeee...  sivaji taketaketa, makkal sakti.   Lancau lu Anwar!!!

1 comment:

  1. Beruk mari dari Serawak
    Disimpan dibelakang rumah Pak Karim
    Buruknya perangai berlidah biawak
    Peribadi seperti Anwar Ibrahim

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...