Bersama Berjuang

Friday, December 24, 2010

ANCAMAN DAPigs PENANG!!! MELAYU HILANG TANPA NISAN!!!


Guan Eng didakwa bohong

BUTTERWORTH - Keengganan Ketua Menteri Lim Guan Eng berjumpa dengan satu kumpulan badan bukan kerajaan (NGO) bagi membincangkan isu tanah kubur di Jelutong dengan memberikan alasan kumpulan itu tidak membuat temu janji membuktikan beliau seorang pembohong. [SH]



LGE berdalih, tidak mahu berjumpa NGO Melayu bagi membincangkan isu tanah kubur di jelutong. Itu apek sibuk lawan sama pengilang plastik, dia menemplak NGO (berkaitan alam sekitar) membiarkan dia sorang-sorang mempertahankan kayu (alam sekitar).

Ada apa DAP dengan tanah? Nampak saja tanah tidak bergrant yang berniaga atau tinggal di atas nya pula Melayu, cepat-cepat DAP hantar notis kemudian bulldozer. Ada Melayu tuntut tanah sebab sudah 3 keturunan tinggal atas tanah tersebut atau wakaf mahu jadi tanah kubur, LGE buat-buat tak tahu, berdalih dan beri alasan.

Mana melayu dalam Pakatan, takkan nak tunding jari saja, selesaikan isu Melayu sesama Islam ini. Sebab itu rakyat bagi mandat, bukan suruh tunding jari, suruh selesai masalah. Sampai bila nak basuh berak LGE? at least tunjukkanlah muka tahan busuk sedikit.


GERAKAN TIMUR:
Orang Selangor... saudara sahabat kita di Penang sedang menangis... tanah kubur akan menjadi mangsa dizalimi oleh DAPigs laknatullah!!!  Doakan agar mereka dapat pertahankan hak, maruah bangsa.  Apalah bangsat lebai-lebai Pas yang berdiam... bacul!!! bajingan tengik!!!

Doa GT agar anda sahabat penang terus berjuang... GT akan terus doakan.  GT punya matlamat agar Selangor juga tidak akan jadi sebegitu.  Ayuh.. sama-sama kita berjuang!!!

Jangan ingat kita di Selangor tidak akan mengalami keadaan yang sama.  Jom ramai2 tolak Fuckatan pada PRU 13 nanti...

SELANGOR BANGKIT!!!

4 comments:

  1. KENAPA BARU SEKARANG NK TUNTUT GRAN.... 3 KETURUNAN TUE LAMA...

    ReplyDelete
  2. AGAKNYE MELAYU PAS DAN PKR AWAL2 DH WASIAT KAT KETUA KOMUNIS KLU DIORANG MATI MAYAT KASI HANYUT KAT SUNGAI GANGES KOT!. MAKLUM LE DH XDE TANAH NK DI KEBUMIKAN KEHKEHKEH >|D

    ReplyDelete
  3. Itu baru menjadi kerajaan negeri. Baru rampas tanah kubur. Kalau dah berjaya menjadi kerajaan republik besok tanah tapak istana pun akan dengan rakusnya dirampas.

    ReplyDelete
  4. diorg ni semua mcm lahanat...

    cakap je pandai...

    jon follow blog baru ni

    http://pengupasbawang.blogspot.com

    jom beramai2 ke sana....

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...