Bersama Berjuang

Tuesday, October 12, 2010

TERIMA KASIH DI ATAS SOKONGAN ANDA - UNCLE PAT


Gerakan Timur ingin mengimbas detik 6.30 petang pada 15 Ogos 2008 di Masjid Wilayah Persekutuan, yang mana anak muda ini berani bersumpah atas nama Allah bahawa Al - Jub telah meliwat beliau.  Hairan melihat sikap Al-Jub yang tidak mahu bersumpah untuk menafikan pertuduhan liwat ini.  Kita mungkin masih ingat setelah Al-Jub menang di Permatang Pauh, berlari dia ke parlimen untuk mengangkat sumpah.  Mengapa masih takut untuk bersumpah dalam kes liwat ini?  Adakah ini bermaksud mmg AL-JUB telah meliwat Saiful???  

Pembaca yang bijaksana, yang mengikuti kes perbicaraan ini pasti tahu bahawa Karpal Tunda telah pusing2  putar alam demi untuk terus menunda kes ini.  Yang lahanatnya pulak, puak2 Fuckatan inilah yang selalu menjerit dan berguling atas jalan untuk kononnya ketelusan, keterbukaan, transparency, transformer dll yang akhirnya meminta untuk satu prosiding tertutup.  Di mana kebebasan media?  Di mana hak rakyat untuk mengetahui apa yang berlaku?  Inilah kerja keldai2 fuckatan... cakap lebeyyy... dasar sialan!!!

Kepada blogger-blogger, rakyat Malaysia semua, Uncle Pat dan Saiful Bukhari berkirim salam dan mengucapkan jutaan terima kasih atas sokongan dan doa dari anda semua. 

Semoga keadilan untuk Saiful Bukhari terlaksana, dan semoga Allah menunjukkan sinar kebenaran kepada semua.

2 comments:

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...